دکتر تقی پور بر اهمیت توجه به ارتباطات برای همه ذی نفعان تاکید کرد

 ماینده مجلس در گفتگو با برنامه تهران ۲۰ درباره تعرفه تلفن ثابت گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت این شرکت، سهامداران آن ، ذی نفعان و لزوم خدمت رسانی به مشتریان در حوزه پراهمیت ارتباطات توجه شود.

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر تقی پور در این گفتگو ضمن تاکید بر لزوم توجه به وضعیت اداره شرکت مخابرات در چارچوب قانون تجارت و اصل سود و زیان گفت: در تعرفه جدید شرکت مخابرات بسته ارتباطی وجود دارد که مشترکان با پرداخت اولیه می توانند مکالمه رایگان درون شهری داشته باشند ، این طرح باید برای شورای رقابت و مشتریان آگاه سازی شود . ضمن آن که به هزینه های نگهداری این شرکت نیز باید توجه کرد.

وی درباره تعرفه تلفن ثابت گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت این شرکت، سهامداران آن ، ذی نفعان و لزوم خدمت رسانی به مشتریان در حوزه پراهمیت ارتباطات توجه شود.

دکتر تقی پور با موفق خواندن ساختار شورای رقابت و نظارت و ارزیابی مناسب آن در اعمال هزینه ها در کشور در تشریح دستورالعمل جدید تعرفه های خدمات ثابت گفت : تعرفه جدید را باید در قالب یک بسته ارتباطی نگاه کرد ضمن آنکه افزایش هزینه های برق سیستم های نگهداری و کارکنان نیز بید مورد توجه قرار گیرد .

وی با اشاره به لاوصولی های مختلف گفت: درآمد پیش بینی شده به صورت کامل محقق نمی شود ، همچنین قیمت تمام شده باید به شکل مشخص ارائه شده و نظر مراجع نظارتی در مورد حاکمیت شرکتی مخابرات تامین شود.

نماینده مجلس در گفتگو با برنامه تهران ۲۰با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از حقوق کاربران است گفت :قطعا نظارت و ارزیابی بر اعمال تعرفه وجود دارد . باید با روال منطقی و قانونی و با نظارت رگولاتوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این فرآیند طی شود .

انتهای پیام /  108
93 کلیک ها  شنبه, 28 آبان 1401 11:59
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا