پیشرفت صنعت ICT در سایه سیاست گذاری های درست، منطقی و علمی امکان پذیر است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه در دنیای امروز لزوم پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات به عنوان یک کسب و کار گسترده امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: سیاست گذاری ها در این حوزه باید در نهایت علم و منطق باشد.

به گزارش راستین آنلاین مهندس مجید سلطانی، در آیین رونمایی از سامانه بیلینگ تجاری مشتریان شرکت مخابرات ضمن بیان این مطلب افزود: مسوولان حوزه فناوری اطلاعات باید با حساسیت و تعهد بیشتری تصمیم گیری و سیاست گذاری کند زیرا پیشرفت و شکوفایی صنایع و خدمات در کشور تا حد زیادی متاثر از این سیاست گذاری هاست.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مسئولان حوزه فناوری اطلاعات باید با حساسیت و تعهد بیشتری تصمیم گیری و سیاست گذاری کند زیرا پیشرفت و شکوفایی صنایع و خدمات در کشور تا حد زیادی متاثر از این سیاست گذاری هاست.
مهندس سلطانی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مناسب در راستای شکوفایی استعدادهای نیروهای بالقوه ضروری ست، افزود: شرکت مخابرات ایران نقش حیاتی در کسب و کار تامین کنندگان داخلی دارد زیرا این شرکت مشتری مهم این شرکت هاست اگر شرکت مخابرات ایران منابع کافی داشته باشد تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی نیز کسب و کار خوبی خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه در شاخص محاسبه آرپو سرویس، شرکت مخابرات ایران کمترین ارپو را در بین کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی دارد، گفت: شرکت مخابرات ایران جایگاه مهمی در تامین نیازهای صنایع دارد از این رو پایه و اساس ادامه فعالیت صنایع، وابسته به زیرساخت های ارتباطی است که توسط این شرکت تامین می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران در سال های گذشته نیازمند توجه و رسیدگی داشته اما به حال خود رها شده بود اظهار داشت: نتیجه سیاست گذاری های دوره های گذشته شرکت مخابرات ایران این است که امروز این شرکت برای پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل اساسی روبروست.
انتهای پیام /  108
305 کلیک ها  یکشنبه, 10 مهر 1401 10:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا