مخابرات یک سرمایه ملی است

وزیر ارتباطات در آیین افتتاح پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری اظهار داشت: مخابرات یک سرمایه ملی است که تقویت آن، سهم بزرگی در ارائه خدمات اساسی ارتباطی و تحقق ۲۰ میلیون فیبر نوری برای خانوارها در سراسر کشور دارد.

 
به گزارش  راستین آنلاین زارع پور  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان اینکه این پروژه هم به لحاظ اهمیت و وسعت اجرا و هم زمان اجرا و میزان سرمایه‌گذاری، جزو پروژه‌های ملّی به شمار می‌آید، گفت: با تکمیل این طرح، طعم آن به تدریج کام ملت قدرشناس ایران را شیرین خواهد کرد و دولت سیزدهم مصمم است کار ۱۰ ساله را در طول سه‌ چهار سال انجام دهد.
 
وی با بیان اینکه فیبر نوری باید به ۲۰ میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند، اظهار داشت: برای این کار بزرگ، غیر از بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی همچون وزارتخانه‌های ارتباطات و نیرو و شهرداری‌ها و استانداری‌ها،تمام اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز از جمله شرکت مخابرات ایران تا فراهم کنندگان ارتباطات ثابت و اپراتورهای تلفن همراه، پای کار آمده‌اند.
 
دکتر زارع پور افزود: با اجرای تدریجی این پروژه، مردم سرعت‌های چند ده و بلکه صدمگابیت‌برثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از انواع خدمات را بر بستر این شبکه پرسرعت خواهند چشید
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
200 کلیک ها  چهارشنبه, 27 بهمن 1400 13:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا