بازدید نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس از پروژه تلفن ثابت مسکن مهر امام رضا (ع) در شهر لپویی

بازدید نماینده مردم  شیراز و زرقان در مجلس از پروژه تلفن ثابت مسکن مهر امام رضا (ع) در شهر لپویی
   
بازدید نماینده مردم  شیراز و زرقان در مجلس از پروژه تلفن ثابت مسکن مهر امام رضا (ع) در شهر لپویی |||| ||||

رئیس اداره مخابرات شهرستان زرقان همراه با ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از مسیر پیشرفت پروژه تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران در بخش لپویی از توابع شهر زرقان بازدید کردند.

 
به گزارش راستین آنلاین در این دیدار مهندس جعفری ضمن ارائه گزارش پیشرفت پروژه اظهار داشت: با حمایت های مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، عملیات واگذاری تلفن ثابت و اینترنت در مسکن مهر امام رضا(ع) در شهر لپویی با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.
 
 وی افزود: این پروژه با استفاده از تکنولوژی ارتباطی روز، فیبر نوری (FTTB) به طول 50 کیلومتر اجرا شده است و 5700 مشترک از تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.
 
مهندس جعفری بیان داشت: توجه ویژه مدیر مخابرات منطقه فارس به شهر زرقان در 2 سال اخیر، دستاوردهای مهمی در حوزه های تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پر سرعت به دنبال داشته است.
 
وی افزود: در حال حاضر شهرستان زرقان علاوه بر بهره برداری از پروژه های تلفن ثابت از جمله شهرستان های استان است که همه روستاهای آن از اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران بهره مند هستند.
 
در ادامه نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مسکن مهر امام رضا (ع) واقع در شهر لپویی اظهار داشت: با توجه به این که از تمام استان دراینجا ساکن هستند ارائه خدمات ارتباطی به آنها از اولویت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
 
وی افزود: امید است با اجرای این طرح که انصافا کار بزرگی بوده که توسط مخابرات منطقه فارس اجرا شده است، درآینده ی نزدیک مشکلات ارتباطی ساکنین مسکن مهرشهر لپویی برطرف گردد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
640 کلیک ها  دوشنبه, 29 شهریور 1400 19:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا