احداث ۴سایت جدید در نقاط روستایی و جاده ای فارس

احداث ۴سایت جدید در نقاط روستایی و جاده ای فارس
   
احداث ۴سایت جدید در نقاط روستایی و جاده ای فارس |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احداث سه سایت اینترنت پرسرعت و مکالمه روستایی، احداث یک سایت جاده ای مکالمه و اینترنت تلفن همراه و ارتقای یک سایت روستایی در استان فارس طی یک هفته گذشته خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مهرداد سهرابی  با بیان اینکه احداث این سایت ها در راستای محرومیت زدایی ارتباطی، تحقق دسترسی همگانی به خدمات شبکه ملی اطلاعات و بهبود پوشش محورهای مواصلاتی استان بوده است، تصریح کرد: روستاهای عباس آباد، پالنگری و پالنگری کهنه از توابع شهرستان مرودشت با جمعیت 2543 نفر در قالب 688 خانوار و روستای دروای از توابع شهرستان زرین دشت با جمعیت 2448 نفر در قالب 685 خانوار، روستاهای جدیدی هستند که از طریق احداث سایت جدید توسط همراه اول و از طریق منابع توسعه ای این اپراتور به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
وی پروژه دیگر را احداث سایت مکالمه و اینترنت پرسرعت در روستای مهرآباد شهرستان ممسنی با جمعیت 70 نفر توسط اپراتور چهارم (های وب) با تامین اعتبار از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.
سهرابی روستاهای ارتقا یافته را روستاهای زرین کوه، تل گاو و ایلان از توابع شهرستان کازرون بیان و اظهار کرد: با ارتقای سایت موجود، بستر لازم برای دسترسی به خدمات الکترونیک شبکه ملی اطلاعات برای این سه روستا با جمعیت 1546 نفر در قالب 428 خانوار توسط همراه اول فراهم شده است. 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس همچنین احداث سایت جاده ای مکالمه و اینترنت تلفن همراه در محور مواصلاتی فیروزآباد - جم را پروژه مهم دیگری اعلام کرد که در هفته گذشته توسط اپراتور ایرانسل در استان فارس به بهره برداری رسیده است که بخشی از تامین هزینه این پروژه شامل ایجاد شبکه برق رسانی از طریق اعتبارات استانی صورت گرفته است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
430 کلیک ها  سه شنبه, 09 شهریور 1400 12:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا