رسانه ها، مراسم تشییع شهید جمهور را بین المللی کردند

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، با کمی تأمل در عملکرد رسانه ها گفت: رسانه ها، در پوشش خبری فعالیت ها، خدمات و کمک به قشر محروم جامعه در زمان حیات رییس جمهور حضرت آیت الله رییسی، عملکرد مناسبی نداشتند اما مراسم تشییع شهید جمهور را بین المللی و جهانی نمودند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سرگرد حسین روزبهی با توجه به حدیث گهربار از کلام امیربیان امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به حدیث شریف النَّاسِ نِیَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا «مردم در خوابند، زمانی که از دنیا رفتند بیدار می‌شوند» به نقش رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها در زمان خدمت حضرت آیت الله رییسی، که به صورت شبانه روز صادقانه و بی تکلف به مردم خدمت می نمود را خیلی ضعیف پوشش دادند اما مراسم تشییع تاریخی و باشکوه شهادت، شهید جمهور نه تنها در جمهوری اسلامی ایران بلکه در اکثر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی جهانی نمودند.

سرگرد روزبهی با اشاره به آیه شریفه وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿۶۳﴾ «و میان دلهایشان الفت انداخت که اگر آنچه در روى زمین است همه را خرج میکردى نمى‏ توانستى میان دلهایشان الفت برقرار کنى ولى خدا بود که میان آنان الفت انداخت چرا که او تواناى حکیم است» خاطر نشان کرد: خدای متعال دستمزد بی منت، خدمات و تلاش های شبانه روزی شهید جمهور را با شهادت و با تسخیر اذهان و قلوب مردم در تکریم مراسم باشکوه شهید جمهور و یاران باوفایشان جبران نمود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه اگر کسی برای مردم صادقانه و بدون هیچ مزد و‌منتی تلاش شبانه روزی داشته باشد، خدای متعال خود را بدهکار شخص نخواهد کرد و قلوب مؤمنین را معطوف به شخص خدمت گذار خواهد نمود، افزود: شهدای سانحه هلیکوپتری که به عنوان شهدای خدمت در سطح بین الملل و جهان شناخته شدند مصداق بارز خدمت صادقانه و بی مزد و منت بودند که اجر زحمات و بی خوابی های چند ساله شان را ازخدای متعال با شهادت در این دنیا و با عزت سفر کردن از این دنیا دریافت نمودند.

وی با بیان اینکه کوتاهی رسانه های داخلی سبب شد تا رسانه های خارجی فعالیت های رییس جمهوری را به گونه ای دیگر برای مردم ترسیم کنند، اذعان داشت: مظلومیت شهید جمهور به گونه ای بود که خود شاهد تهمت ها و بداخلاقی های بعضی از رسانه ها بود.

سرگرد روزبهی ادامه داد، اگر خدای متعال بخواهد شخصی را در نزد مردم عزیز کند این گونه پاسخگوی رفتار و اخلاق آن ها را می دهد ابراز داشت: بعد از مراسم تشییع امام خمینی (ره) و «حاج قاسم عزیز» سومین تشییع تاریخی را برای «شهید جمهور» و «همراهان خدوم ایشان» شاهد بودیم به گونه ای که تمام رسانه های جهان همچون(خبرگزاری رویترز، ایندیپندت، بی.بی.سی، اینترنشنال، دویچه وله)،انگشت به دهان ماندند و نتوانستند از برگزاری مراسم باشکوه و تاریخی غفلت کنند و نظاره گر آن نباشند.
وی به نقش رییس‌جمهور آتی اشاره کرد و گفت: قطع و یقین کار رییس‌جمهور آتی در کشور بسیار دشوارتر خواهد بود چرا که بایستی راه شهید جمهور را ادامه داده و به مراتب توقعات مردم را در این راه طولانی جوابگو باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز در پایان ضمن حضور حداکثری در انتخابات آتی بیان داشت: ان شاء الله با ورود افراد صالح،مومن و با مدیریت جهادی شاهد انتخابی صحیح همچون انتخاب قبل در این راه عظیم باشیم.

انتهای پیام /  108
174 کلیک ها  شنبه, 05 خرداد 1403 13:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا