راهکارهایی برای رفع پرداخت اشتباه صورتحساب تلفن ثابت

راهکارهایی برای رفع پرداخت اشتباه صورتحساب تلفن ثابت
   
راهکارهایی برای رفع پرداخت اشتباه صورتحساب تلفن ثابت |||| ||||

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یا صورتحساب دوره را به اشتباه دوبار پرداخت کرده یا صورتحساب تلفن ثابت دیگری را بجای تلفن خود پرداخت کرده باشید در این خبربه راهکارهای رفع این مشکل پرداخته شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین شاهرخ احترامی، رئیس اداره درآمدها اظهار داشت: در صورتی که مشترک تلفن ثابت، صورت حساب یک دوره را به اشتباه پرداخت نماید، مبلغ پرداختی به صورت اتوماتیک به شکل بستانکار برای آن شماره تلفن محاسبه می گردد و نیازی به مراجعه حضوری مشترک نمی باشد.
 
رئیس اداره درآمدها بیان داشت: در صورتی که مشترک در زمان پرداخت شماره تلفن را اشتباه وارد نماید و صورتحساب شماره تلفنی جز تلفن خود را پرداخت کند، می بایست با مراجعه به اداره درآمدها واقع در ساختمان مرکزی مخابرات منطقه فارس با ارائه مدارک پرداختی خود نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نماید.
 
وی افزود: پس از آنکه اداره درآمدها اشتباه صورت گرفته را تایید کرد، مبلغی که به حساب شماره تلفنی اشتباه واریز شده، کسر می گردد و هزینه پرداختی به حساب شماره تلفن اصلی مشترک گذاشته می شود.
 
شاهرخ احترامی با اشاره به سامانه های غیر حضوری مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: مشترکین محترم تلفن ثابت می توانند با استفاده از سامانه 2000 و کد دستوری #2020* بدون نیاز به مراجعه غیر ضرور نسبت به پرداخت صورت حساب تلفن ثابت خود اقدام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
4533 کلیک ها  دوشنبه, 01 شهریور 1400 18:13
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا