به گزارش راستین آنلاین سلطانی در این مورد تشریح کرد: افزایش کیفیت در شاخصهای شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماههای گذشته محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به افزایش مشتریان در شرایط کرونایی حاضر است.
وی تصریح کرد: شاخصهای کیفی شبکه مانند مقدار DNS، jitter و latency و Packet-loss با کاهش قابل توجه در چند ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویسهای مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است.
سلطانی گفت: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استانها با بهینه سازی شبکه در حال اجرا و پیاده سازی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان ساخت: به منظور رسیدن به این هدف با همکاری بخشهای مختلف شرکت مانند مشتریان، تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، عملیات مختلفی مانند راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخصهای کیفی شبکه، در حال انجام است که نقش مهمی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخصهای کیفی شبکه، به صورت متوازن و بهبود این شاخص ها در تمام کشور داشته است.
بهبود 30درصدی شاخصهای کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح شاخصهای کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت در 4 ماه ابتدای سال 1400 نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: این شاخص ها به صورت میانگین، 30 درصد بهبود کیفیت را نشان میدهد.
منتشرشده در
تکنولوژی
برچسبها
نظر دادن
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.