افزایش چشم‌گیر رضایتمندی مشترکین سازمانی مخابرات از خدمات سرویس نورونتا

افزایش چشم‌گیر رضایتمندی مشترکین سازمانی مخابرات از خدمات سرویس نورونتا
   
افزایش چشم‌گیر رضایتمندی مشترکین سازمانی مخابرات از خدمات سرویس نورونتا |||| ||||

بر اساس گزارش های رسمی سامانۀ CRM شرکت مخابرات ایران در سه ماهۀ نخست 1400، استقبال مشتریان مهم تجاری و سازمانی از خدمات نورونتا که دارای قرارداد تضمین سطح کیفی سرویس یا اختصاراً SLA هستند، رشد مستمر و قابل توجهی را نشان می دهد.


به گزارش  راستین آنلاین  شبکه "نورونتا"  به عنوان یکی از سرویسهای ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران  دارای تضمین کیفیت SLA است که یکی از مهم ترین شاخص های رضایتمندی مشتریان به ویژه برای مشتریان سازمانی و تجاری می باشد.

بر اساس این گزارش، سرویس نورونتا به عنوان یک سرویس ویژه سازمانی در سبد محصولات شرکت مخابرات ایران به مشتریان سازمانی و مهم کشور ارائه می شود و در این مدت توانسته رضایتمندی بالای مشتریان را در حوزه کیفیت و پاسخگویی کسب نماید و جزء صد محصول برتر مشتری مدار کشور به تائید وزارت صمت قرار گرفته است.

افزایش رویکرد و رغبت مشتریان سازمانی به استفاده از خدمات اختصاصی و دارای SLA، برای ایجاد لینک های زیرساخت شبکۀ خود، علیرغم قیمت بیشتر، حاکی از ارتقاء استنباط سنتی هزینه محور مدیریت حاکم سازمان ها به یک برداشت نتیجه گرایانه مبتنی بر هزینه/کارکرد است که در نهایت خدمات بسیار بهتر و باکیفیت تری را به مشتریان سازمانی مخابرات ارائه می دهد.

نکته قابل ملاحظه دیگر ، گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 1400 شبکه "نورونتا" به عنوان یکی از سرویسهای ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران است.

 بر اساس این گزارش، گزارش عملکرد شبکه نورونتا در حوزه های توسعه سرویس و نگهداری در فصل بهار حاکی از افزایش پهنای باند مصرفی در سه ماهه نخست سال جاری این شبکه به میزان 1507 مگابیت بوده و نشان از پایداری سرویس نورونتا در این دوره به میزان 99.98% به صورت انتها به انتها در همه ارتباطات نورونتا است.

همچنین، با توجه به تلاش دائمی تیم نورونتا برای افزایش کیفیت پارامترهای فنی و پشتیبانی کلیه سرویس های خود، به ویژه سرویسهای سازمانی و تجاری، این شرکت گزارش عملکرد فصلی شبکه نورونتا را بطور منظم و هر سه ماه یکبار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نتایج گزارش عملکرد با نظرسنجی های رسمی در مورد میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات متعدد شرکت مخابرات که در آن نورونتا از بیشترین رضایت برخوردار شد، مطابقت دارد.

لازم به ذکر است شبکۀ نورونتای شرکت مخابرات ایران لوح زرین و گواهینامۀ نوآوری محصول برتر ایرانی (سال 97) و گواهی یک صد برند برتر کشور در سال 99 را نیز در کارنامۀ خود دارد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
536 کلیک ها  دوشنبه, 14 تیر 1400 12:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا