رونمایی از سامانه متمرکز و یکپارچه پاسخگویی مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران

رونمایی از سامانه متمرکز و یکپارچه پاسخگویی مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران
   
رونمایی از سامانه متمرکز و یکپارچه پاسخگویی مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران |||| ||||

نشست ویدیوکنفرانسی رونمایی از سامانه متمرکز پاسخگویی مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران امروز یکشنبه 19 بهمن 99 برگزارواین سامانه با حضور مدیرعامل و معاونین ستادی شرکت و همچنین مدیران مخابرات مناطق و حوزه بازرسی در سراسر کشور رونمایی شد.


 به گزارش راستین آنلاین مجید سلطانی در این نشست با اشاره به حجم ارایه خدمات شرکت گفت: لزوم راه اندازی این سیستم بسیار مهم بود و با راه اندازی آن رضایتمندی مشتریان و مردم افزایش پیدا می کند

وی افزود: البته خود سیستم نیز باید به گونه ای باشد که در عین متمرکز بودن برای همه در سراسر کشور قابل استفاده باشد، چون لازمه بسط هر سیستمی درست کار کردن و بهره برداری درست از آن است.

در ادامه این جلسه آقای پیمان فیضی سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح ویژگیهای این سامانه خاطرنشان کرد:هدف کلی از این سامانه تجمیع و در نهایت کاهش سیستماتیک شکایات است که امیدواریم با رونمایی از این سامانه به نتیجه دلخواه برسیم.


وی افزود: افزایش رضایتمتدی مشتریان و کاهش شکایات از طریق ریشه یابی علل شکایات، کاهش میانگین زمان پاسخگویی و بهبود فرایند پاسخگویی از ویژگی های ممتاز این سیستم است.

همچنین وجود داشبوردهای مدیریتی، امکان مشاهده و پیگیری سوابق شکایات مشتری و تجمیع مبادی ورودی نظرات و شکایت ها نیز از دیگر ویژگی های سامانه یکپارچه مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران است

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1182 کلیک ها  سه شنبه, 21 بهمن 1399 11:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا