ورزشهای رزمی تعطیل ناپذیر است/راهکارهای نوین و خلاقانه در فضای حقیقی و مجازی

راستین آنلاین :رییس هیات انجمن های ورزشهای رزمی كلانشهر شیراز ضمن اشاره به وضعیت موجود شیوع بیماری کوید۱۹ و تعطیلی سالن های تحت اجاره ماده ۸۸ دربخش ورزشهای رزمی و همچنین فعالیت محدود باشگاه های خصوصی در این حوزه ، مع الوصف مربیان این هیات با ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه در فضای حقیقی و مجازی تمرینات هنرجویان خود را زیر نظر گرفته است. 

 
مرتضی موسی زاده افزود : علیرغم مشکلات بوجود آمده ، با تعهد واهتمام ویژه ای نسبت به ورزشکاران خود ، تمرینات خاص دوران قرنطینه و بعد از ان را پشت سر میگذارند ، تا به یاری خداوند و پس از نابودی و یا کنترل همه گیری این بیماری منحوس ، قهرمانان ارزنده هیات جهت رقابتهای ملی و بین المللی در میادین حاضر گردند. 
 
او با اشاره به اینکه هیات انجمن های ورزشهای رزمی كلانشهر شیراز تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مربیان، داوران و پیشکسوتان هیات کرده، اضافه کرد: مباحث آموزشی در صدر فعالیت مسئولین سبک های تحت پوشش قرار گرفته و امید است در سال های آتی ثمره این آموزش ها را در رشد و بالندگی ورزشکاران و قهرمانان هیات شاهد باشیم. 
 
 موسی زاده به نقش مربیان در برقراری ارتباط با هنرجویان در دوران قرنطینه جهت أهداف عالي سبكها تاكيد ويژه داشت. 
 
او در پایان بيان کرد : هیات انجمن های ورزشهای رزمی كلانشهر شیراز همسو با جامعه ورزش استان برای اجرای پروتکل های بهداشتی علیرغم عدم امکان برپایی کلاسهای آموزشی سعی دارد ، وضعیت جسمانی و روانی مربیان و ورزشکاران هیات را تا جای ممکن حفظ کند، تا ان شاالله پس از عبور از شرایط محدویت های شیوع بیماری ناخوانده بتواند به تصاحب مدال و کرسی های قهرمانی چشم بدوزد. 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
513 کلیک ها  دوشنبه, 21 مهر 1399 13:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا