مدیر کل ورزش وجوانان فارس :

برگزاری جام جهانی کشتی بدون همکاری دستگاه های اجرایی ممکن نیست/تشکرمدیرکل از استاندارومعاون سیاسی استانداری

به گزارش راستین آنلاین ، حیدر علی کامیاب کلانتری که درجمع خبرنگران سخن می گفت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران دستگاه های اجرای در برگزاری مسابقات بین المللی دوی استقامت افزود: برگزاری مسابقات بین المللی بدون کمک و همکاری دستگاههای اجرایی استان ممکن نیست .

وی افزود: همانگونه که مسابقات بین المللی دوی استقامت که فروردین ماه گذشته در مرودشت حاصل کار گروهی با هدایت استاندار فارس و مجموعه تحت امر ایشان صورت گرفت و همچنان برگزاری این مسابقه بازتاب جهانی را در پی داشته و از شبکه های مختلف این رویداد به تصویر کشیده می شود و برای ایران اسلامی و استان فارس و به ویژه شهر شیراز باعث افتخار است.

کامیاب ادامه داد: هم اکنون نیز همزمان مسابقات آغاز فصل دو و میدانی در حال برگزاری است و این حاصل تلاش مجموعه هماهنگ دستگاههای اجرایی است که به لطف این هماهنگی ها توانستیم رقابتهای مختلفی در عرصه ملی و بین المللی میزبان باشیم که مهمترین آنها مسابقات بین المللی دوی استقامت بود که انجام شد و مسابقات آغاز فصل یکی از رویدادهای مهم کشوری است که تا روز گذشته رقابتها در بخش بانوان برگزار شد که فارس توانست با اقتدار مقام اول را کسب کند و از امروز نیز در بخش آقایان این رقابتها پیگیری می شود که امید واریم فارس در بخش آقایان نیز بتواند همانند بانوان افتخار آفرین باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن بیان این مطلب که برگزاری ایده آل رویدادهایی  چون جام جهانی کشتی بدون هماهنگی و همکاری  اصحاب رسانه امکان پذیر نخواهد بود گفت: در خصوص  برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 در سال 93 با حضور رئیس فدرسیون کشتی در شیراز مسئله میزبانی مسابقات کشتی فرنگی توسط معاونت سیاسی اجتماعی وقت استانداری مطرح شد و با توجه به صورتجلسات انجام شده برای برگزاری این رویداد پیگیری های لازم در زمان مدیریت اینجانب انجام شد و با توجه به اینکه این رویداد یک رویداد بزرگ در سطح جهان به حساب می آید و در استان فارس ممکن است یک چنین رویداد دیگر رخ ندهد و همواره اینگونه رویداد ها درتهران برگزار می شود بر آن شدیم تا اقداماتی برای برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد را پیگیری کنیم. و با توجه به اینکه از نظر زیر ساخت های ورزشی استان جوابگوی برگزاری یک چنین رویدادی بزرگی را نداشت در سال گذشته با امضاء تفاهم نامه هایی که در استانداری منعقد شد از ابلاغ اعتبار استانی و ملی که به همت استاندار محترم انجام شد مسائل و مشکلات زیر ساختی مرتفع شد و این رقابتها در مجموعه ورزشی شهید آیت ا.... دستغیب شیراز برگزار خواهد شد .

وی افزود: مدت دو ماه مراحل باز سازی پروژه این مجموعه به طول انجامید که با تلاش های انجام شده مجموعه آماده بهره برداری است و با انجام این تحول تا 20 سال آینده فارس می تواند میزبان رقابتهای بین المللی بسیاری باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ادامه گفت: در حال حاضر نیز پیگیری روز شمار برنامه های برگزاری این رویداد بزرگ از سوی دبیرخانه برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی که در محل سالن مجموعه ورزشی شهید آیت ا... دستغیب شیراز که مسئولیت آن با رئیس هیأت کشتی استان فارس و مسئول اجرایی برگزاری مسابقات هستیم ودر روز 28 اردیبهشت ماه با ورود تیمهای آلمان، ایران، بلاروس، روسیه، آذربایجان، اکراین، ترکیه و قزاقستان و شخصیت های برجسته و مطرح کشتی جهان و روسای فدراسیون ها و عوامل اجرایی عملاً مسابقات آغاز خواهد شد که برنامه زمانبندی نیز از سوی دبیرخانه اعلام می شود.

کامیاب ضمن بیان این مطلب که در این رقابتها فارس نیز دو نماینده دارد که می توان از امید نوروزی مدال آور المپیک لندن و محمد علی گرایی نام برد افزود:با توجه به همکاری دستگاههای اجرایی چه در اجرا و چه تأمین امنیت شرح وظائفی جهت دستگاهها مدون شده که در اختیار مسئولین قرار گرفته و تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه دستگاهها جهت عملیاتی شدن برنامه ها همکاری لازم را برای هرچه با شکوهتر برگزارشدن این رویداد انجام دهند و نماینده تام الاختیار خود را به منظور حضور در دبیرخانه معرفی کند.

وی افزود :توجه به پخش جهانی این مسابقات این رقابتها فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی های استان فارس در تمامی عرصه ها فرهنگی، اجتماعی و... می باشد

کامیاب در پایان از تلاشها و مساعدت های استاندار فارس و معاون سیاسی و معاون فرهنگی اجتماعی استانداری و مجموعه تحت امر استانداری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /  102
1535 کلیک ها  سه شنبه, 14 ارديبهشت 1395 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا