بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس به بهره‌برداری رسید/افزایش چشمگیر میزبانی مسابقات

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس در شهرستان لامرد، با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار فارس و چندی از مسئولان استان به صورت ویدئو کنفرانس و با فرمان رئیس جمهور پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 حیدر علی کامیاب افزود: مجموعه بزرگ ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که شامل سالن چند منظوره، استخر و جکوزی، سالن تنیس روی میز و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی است در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.
 
او با شاره به اینکه مساحت سالن ورزشی چند منظوره این ورزشگاه بزرگ ۳۳۶۰ متر مربع،اضافه کرد :مساحت استخر و جکوزی ۱۶۳۸ مترمربع، سالن تنیس روی میز ۲۰۰ متر مربع و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی این ورزشگاه نیز در مساحتی بیش از ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: با افتتاح این پروژه بزرگ ظرفیت‌های جنوب استان فارس در میزبانی ازمسابقات مختلف ورزشی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
631 کلیک ها  پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1399 13:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا