آموزشگاه خیرساز امید فردا در شیراز افتتاح شد

  در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر دادگستری، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای خیر ساز امیدفردا همزمان با بهره برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور در شیراز افتتاح شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :جمعه در حاشیه افتتاح این آموزشگاه گفت: جای خوشحالی و شادی دارد که افراد اموال خود را جایی صرف می‌کنند که برای آنها صدقه جاری دارد و مورد نیاز مردم است.

امین حسین رحیمی افزود: این مدرسه با این عظمت و زیبایی و استانداردهای لازم در یک منطقه محروم بنا شده که دانش آموزان اینجا پرورش پیدا کنند، آموزش ببینند و جزو نخبه های کشور شوند.

آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای مهارت را به دانش آموزان منتقل می کنند

استاندار فارس در این آیین با اشاره به افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای امیدفردا در شیراز گفت: این آموزشگاه ها می توانند مهارت را به دانش آموزان منتقل کنند.

دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: جوانان و نوجوانان ما می توانند با استفاده از این فضا ها، کار را یاد بگیرند و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در مکانی مرتبط با آنچه آموخته اند مشغول به کار شوند.

وی اظهار کرد: خوشحالیم که ورثه مرحوم عرب زاده و مرحومه رشید بیگی توانستند به وصیت آن عزیزان عمل کنند و در ساخت این هنرستان در یکی از محروم ترین نقاط شیراز کمک کنند.

انتهای پیام /  108
181 کلیک ها  شنبه, 14 بهمن 1402 07:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا