• معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

ورزش بهترین عرصه برای حرکت در مسیر رشد و تعالی انسانی است

راستین آنلاین: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: و ورزش بهترین عرصه برای حرکت در مسیر رشد و تعالی انسان است.

 عبدالحمید احمدی که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۲ بهمن در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر کشور  «جام خوشه چین» سخن می گفت ضمن تبریک آغاز دهه فجر از حمایت های استاندار فارس از حوزه ورزش و تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مرحله نهایی جام خوشه چین در شیراز تقدیر کرد و افزود: برای وزارت ورزش و جوانان بسیار شوق انگیز است که توانسته است با نگاهی عدالت محور اولین دوره رقابت‌های سراسری روستاییان و عشایر کشور را برگزار کند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما با تهدیدهای زیادی در حوزه سلامت جسمی و روحی مواجه است افزود: بهترین و موثرترین راه برای مواجهه با چنین تهدیدهایی ورزش است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی مجدد از فراهم‌سازی زمینه حضور جمعیت روستایی کشور در یک دوره رقابت رسمی در کشور گفت :حدود یک میلیون نفر از جوانان روستایی کشور به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حضور داشتند.
احمدی جمعیت بیست و یک میلیون نفری روستایی و عشایر کشور را با جمعیتی مهم و تاثیرگذار در توسعه ملی دانست و گفت:وزارت ورزش و جوانان به دنبال ایجاد شرایطی مناسب برای حضور گسترده این جمعیت در فعالیت‌های ورزشی بود از این رو مسابقات جام خوشه چین طرح ریزی و اجرایی شد. وی با بیان اینکه دور بعدی این مسابقات در سال ۹۹ با گستردگی و مشارکت بیشتر روستاییان و تاکید بر لزوم غیر حرفه‌ای  و همگانی بودن  آن برگزار خواهد شد افزود: یکی از ویژگی های مهم این رقابت‌ها حضور و مشارکت ۵۰ درصدی بانوان روستایی و عشایر کشور در این رقابت‌ها بود.
وی در پایان از ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف کشور، فدراسیون‌های فوتبال، والیبال، دو و میدانی، روستایی و عشایری و همه کسانی که در برگزاری این مسابقات نقش آفرینی کردند تقدیر کرد.
انتهای پیام /  101
1651 کلیک ها  یکشنبه, 13 بهمن 1398 05:51 شنبه, 12 بهمن 1398 15:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا