برگزاری مسابقات رالی استانی ، همراه با نقشه خوانی در شیراز

راستین آنلاین :مسابقات رالی استانی ، همراه با نقشه خوانی  به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز  برگزار شد.


رئیس هییت موتور سواری و اتومبیل رانی استان فارس با اشاره به اینکه مسابقات رالی استان فارس در شیراز با حضور 116 شرکت کننده و 56 خودرو  برگزار شد، گفت : هر خودرو یک نفر راننده و یک نفر نقشه خوان داشت و در طول مسیر هم 12 ایستگاه داوری، 24 داور حضور داشتند، که این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ رانندگی صحیح در شهر شیراز برگزار شد.
مسعودطهماسبی افزود : مسیر آغاز این رالی از دروازه قرآن شیراز شروع می شد و بلوار سلمان فارسی بعنوان پایان رالی تعیین شده بود.
او اضافه کرد : فاصله حرکت هر خودرو یک دقیقه بود و زمان استراحت دو وقت 15 و 30 دقیقه تعیین شد و رانندگان برای کسب مقام باید مسیر ۵۰ کیلومتری را در کمترین زمان طی می کردند.
نقشه مسیر مسابقه به تلاش کارشناسان  کمیته رالی هیات اتومبیلرانی استان فارس تهیه  و در چند نوبت بازنگری و ارزیابی شد و به شرکت کنندگان آموزش های لازم داده، که خوشبختانه این مسابقات در سطح بسیار خوب و استقبال گسترده از گروه های مختلف اتومبیلرانی برگزار شد.
در پایان رقابت های اتومبیلرانی رالی استان فارس ، زهرا هیبتی  و نقشه خوانش علیرضا مبارکی به عنوان قهرمانی رسیدند ، محمد مرادی بهمراه مهتاب میراعلایی بعنوان نقشه خوان دوم شدند و سهند آل یاسین و نقشه خوانش پگاه جانعلی پور به مقام سوم دست یافتند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1538 کلیک ها  یکشنبه, 27 بهمن 1398 01:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا