فارس نائب قهرمان مسابقات فوتسال تالاسمی کشور شد

راستین آنلاین : تیم فوتسال تالاسمی فارس نائب قهرمان سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شد.

 مسابقات قهرمانی فوتسال تالاسمی از 19 تا 21 آذر ماه در سالن ایثار ساری برگزار شد. در این مسابقات 4 تیم فارس، خوزستان، مازندران و تیم امید حضور داشتند.
در روز اول رقابت ها، تیم های فارس و مازندران به رقابت پرداختند که نتیجه 4 بر 6 با برد تیم مازندران به پایان رسید. در نیمه اول این مسابقه حسین اجری و محمد رضا استوار و در نیمه دوم حسین شریفی و حسین روستا گل کاشتند.
در روز دوم رقابت ها، تیم های فارس و امید روبروی هم قرار گرفتند. تیم فارس 10 بر 1 مقابل تیم امید به پیروزی رسید. در نیمه اول این رقابت، حسین شریفی(1 گل)، محمد رضا استوار(2 گل) و در نیمه دوم حسین شریفی (1 گل)، محمد رضا استوار(1 گل)، محمد مهدی رجبی (2 گل) و اصغر محمودی(3 گل) در دروازه حریف به یادگار گذاشتند.
در روز پایانی مسابقات، تیم های فارس و خوزستان به رقابت پرداختند. نتیجه آخرین رقابت با برد 2 بر 0 به نفع تیم فارس به پایان رسید. حسین شریفی در نیمه اول 2 گل در دروازه خوزستان کاشت.
سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کشوری تالاسمی با قهرمانی مازندران، نائب قهرمانی فارس و جایگاه سوم و چهارم جدول به ترتیب خوزستان و امید به کار خود پایان داد.
انتهای پیام /  101
1130 کلیک ها  جمعه, 22 آذر 1398 06:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا