بانوان آبادان وافتخاری الهام بخش

این بار آبادان با بانوان هنرمندش بر بام فوتسال ایران ایستاد تا حسی از زنده بودن و تلاش برای موفقیت و شکوفایی را به خطه جنوب نشان داده باشند .

 حسی الهام بخش برای غلبه بر موانع و دشواریهای  زندگی ودستاوردی برای پیشرفت های ورزشی و غیر ورزشی . ای کاش ورزشگاه مملو از تماشاگران زن و مرد وجوان ومیانسال و سپید مویان می بود تا صدای هلهله ها وشکوه شادیهای منحصر به فرد آنان  در روزگاری که نگرانی واندوه ناشی از بیماری کرونا و گرانی و انواع کمبودها  دمار از روزگار مردم درآورده همچون امیدی نشاط بخش به قلب زندگی هدیه می کرد و طعنه ای معنی دار به همه حسرتها می زد . علیرغم این آروزها و حسرتها و دشواریهای طاقت سوز زندگی، بانوان آبادانی در فوتسال  دست به کار بزرگی زدند و افتخار خاطره انگیزی را به مردم شهر هدیه دادند .
آبادان همان نامی است که  با نفت و فوتبال و تلاش  مردان و زنانش پایان ناپذیری را در عرصه های مختلف تعریف و زندگی کرده است . حالا  تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در آخرین دیدار شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بانوان کشور  با غلبه بر میهمان خود به عنوان قهرمانی دست یافته است  . بانوان آبادانی  در لیگ شانزدهم فوتسال بالاتر از سایپا تهران و ملی حفاری اهواز ایستادند ونگاه ها را به سوی خود جلب کردند.
بازیکنان با استعداد و خلاق آبادانی  در یک بازی نفسگیرو پرهیجان  با نتیجه پنج بر چهار نماینده خراسان رضوی را شکست دادند تا خاطره ای زیبا و شکوهمند در دفتر افتخارات شهر آبادان ثبت شود . وقتی عزیز عیدانی گزارشگر آبادانی در انتهای گزارش و تفسیر خود با نگاهی واقع بینانه  از استعدادهای ناب فوتبالی و شتاب شکوفایی  بانوان آبادان  سخن گفت حسی  ناخودآگاه تو را به آن گذشته ای که سرشار ازافتخارات  و نام آوریها و زیباییهای ورزشی و غیر ورزشی است پیوند می زند و راه عبور از نوستالژی ها را هم به تونشان می دهد . 
 آبادان با درخشش بانوانش درفوتسال  خاطره ساخت  تا الهام بخش شهر و نسلهای بعدی باشند . "آبادان برزیلته " ! این قهرمانی را باید به تک تک بازیکنان و همه کسانی که  این رویداد مهم ورزشی  را رقم زدندصمیمانه  تبریک گفت .
امید که مدیران ومسئولان  تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان ضمن تقدیر شایسته از بازیکنان و مربیان و سایر دست اندرکاران به حمایتهای  برنامه ریزی شده خود از این تیم ادامه دهند تا استعدادهای بیشتری شکوفا شود و افتخارات دیگری بدست آید . فوتسال بانوان آبادان می تواند به عنوان یک قطب سازنده در فوتسال کشورتثبیت وتوسعه  یابد. این ظرفیت ورویکرد ارزشمند راباید در تربیت و صدور بازیکن به خارج از استان و حتی خارج از کشور  دید و به آن بهای لازم را داد به شرط انکه این تیم و این همه استعداد و علاقه مندی وانگیزه به حال خود رها نشوند .
انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی/روزنامه نگار
353 کلیک ها  پنج شنبه, 13 خرداد 1400 15:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا