اردوی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال اوکراین برگزار شد

اردوی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال اوکراین برگزار شد
   
اردوی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال اوکراین برگزار شد |||| ||||

اردوی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال طی روز های 24 و 25 خرداد در فارس برگزار شد.


 به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی رئیس کمیته مینی فوتبال فارس گفت : بر طبق هماهنگی های انجام شده با فدراسیون همگانی از ۲۰۰ نفر از بازیکنان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جهت حضور در اردوی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال در شیراز تست گیری شد.
 
محمد مهدی پاک‌فطرت افزود: انجمن مینی فوتبال قصد دارد در مسابقات جام جهانی مینی فوتبال آقایان و بانوان که در تابستان ۱۴۰۰ در کشور اوکراین برگزار می شود شرکت کند. 
 
 طبق برنامه از هر استان چهار نفر آقا و ۴ نفر خانم جهت شرکت در اردوی تیم ملی دعوت می‌شود. 
 
بر همین اساس کمیته مینی فوتبال فارس اقدام به برگزاری تست از آقایان ۱۷ تا ۲۳ و بانوان در رده سنی آزاد از بین بیش از ۲۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان در سایت رسمی انجمن مینی فوتبال کرده که این تست گیری در تاریخ ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه در چمن ورزشگاه حجاب برای بانوان و چمن مصنوعی حافظیه برای آقایان انجام شد. 
 
همچنین  برای رعایت پروتکل های بهداشتی افراد در سانس های مختلف تقسیم بندی و هرکس بر اساس زمانبندی مشخص در تست گیری شرکت کرد.
 
پاک فطرت افزود: از بین این افراد ۴ نفر آقا و ۴ نفر خانم منتخب و اسامی آنها در صفحه رسمی کمیته ملی فوتبال اعلام شد. 
 
در بین افراد شرکت کننده بازیکنان بسیاری از شهرستانهای مختلف استان فارس از جمله مرودشت، لامرد، جهرم، اقلید، فراشبند، فیروزآباد، زرقان و ... شرکت داشتند.
 
رئیس کمیته مینی فوتبال استان فارس در ادامه از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال آقایان در شیراز خبر داد و افزود از بین افراد شرکت کننده در این مسابقات جهت انتخابی تیم استان فارس برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می‌شود.
 
گفتنی است انجمن مینی فوتبال به همت کریم مقدم تاسیس و طبق نظر وزارت ورزش زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی ۶ ماهی است شروع به کار کرده که در آینده خبرهای بسیاری از این رشته جذاب ورزشی خواهید شنید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1274 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 19:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا