معرفی توانمندی های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند خاص درنمایشگاه تربیت بدنی وورزش

 نمایشگاه تربیت بدنی و ورزش نمایشگاه تربیت بدنی و ورزش که از 1 الی 3 آبان به مناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان بعثت شیراز برپا بود در روز جمعه به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و تربیت بدنی و تفریحات سالم شهرداری شیراز برگزار گردید، میزبان هیأت های ورزشی مختلف بود. غرفه هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان فارس که کار خود را با حضوررئیس هیات سرکار خانم لیلا دودمان، نرجس فولادی نایب رییس،فیروزه فاضلی دبیر ، و تنی چند از اعضای هیات رئیسه، مسئولین و قهرمانان آغاز کرد، با حضور خود در نمایشگاه با استقبال ورزشکاران و علاقه مندان بسیاری مواجه شد. نائب رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان فارس گفت: نمایشگاه ورزش هر ساله به مناسبت هفته تربیت بدنی در شیراز برگزار می شود و مجال خوبی برای معرفی هیأت فراهم می کند چرا که ورزشکاران این هیأت با جدیت و تلاش هرچه تمام تر در مسابقات مختلف جهانی، کشوری، استانی و.. ظاهر می شوند و دستاورد های بزرگ و با ارزشی را برای استان و کشورمان به ارمغان می آورند. نرجس فولادی افزود: ورزش دریچه خوبی برای تعامل و نزدیکی هر چه بیشتر یکایک افراد جامعه با یکدیگر است و خوشحالیم که با تلاش زحمتکشان عرصه ورزش، این بستر برای آشنایی و کسب اطلاعات هرچه بیشتر در خصوص حوضه فعالیت ها و قهرمانی های اعضاء این هیأت ورزشی به عموم مردم فراهم گردیده است.
انتهای پیام /  101
771 کلیک ها  دوشنبه, 06 آبان 1398 17:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا