• درآیین ملی نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای؛

مدیر کل ورزش و جوانان فارس تجلیل شد

راستین آنلاین:از مدیر کل ورزش و جوانان فارس در آیین ملی نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی  دراین مراسم  که شامگاه روز دوشنبه مورخ 3 تیرماه 98 با حضور مسوولین وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران رسانه ملی، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، روسای هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، قهرمانان، پیشکسوتان، خاواده شهدا و عموم مردم علاقمند فرهنگ پهلوانی و آیین های زورخانه ای در تالار قلم مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (نهاد ریاست جمهوری) برگزار شد با بیان اینکه تقدیر از 5 تن از مدیران کل برتر کشور در این مراسم سالیانه بپاس قدرانی ازحمایت های همه جانبه وهمیشگی آنها در مسیرتوسعه  ورزش زروخانه ای،گسترش فرهنگ پهلوانی واین ورزش ملی وآیینی،انجام می شود افزود:ویژگی مراسم امسال نسبت به سالهای پیشین این است که یکی از فاکتورهای انتخاب مدیران کل برتر کشوری  عملکردآنها در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر کشور به عنوان افراد پیشگام و در ترویج فرهنگ پهلوانی بوده است.

مجتبی جوهری افزود:بر همین اساس از افشین حیدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان)، دکتر بهمن طیبی(مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان)، سیدعلی کریمی(سرپرست اداره ورزش و جوانان استان لرستان)، حبیب حسین زادگان(مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ) و حیدرعلی کامیاب(مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس) تجلیل به عمل می آید.

اخلاق‌مداران تمام حوزه‌های ورزشی معرفی شوند

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن اظهار امیدواری برای ترویج فرهنگ پهلوانی و روح گذشت در کشور گفت: پهلوانی واژه ای انحصاری برای فرهنگ و ادب ایران است.

سیدعبدالحمید احمدی افزود: قرار نیست در روز فرهنگ پهلوانی فقط در زورخانه‌ها از این فرهنگ صحبت شود بلکه انتظار می‌رود سایر فدارسیون‌ها نیز برای این روز و این مفهوم ارزشمند برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در ترویج فرهنگ پهلوانی نقش زیادی دارند افزود: تلاش ها باید تلاش کنند تا اخلاق‌مداران تمام حوزه‌های ورزشی به مردم معرفی شوند.

دراین مراسم از بخش تجلیل از روزسای هیات های ورزشی برتردرامر ترویج فرهنگ پهلوانی از حسین غرقی،رئیس هیات ورزش های زروخانه ای و کشتی پهلوانی نیزتجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم که هر ساله به مناسبت  17 شوال و روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای توسط ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشورو فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ازمروجین این فرهنگ در بخش های مختلف نظیرمدیران کل استان،مدیران کشوری،روسای فدراسیون ها و هیات های استانی تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام /  101
1213 کلیک ها  سه شنبه, 04 تیر 1398 13:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا