• مدیرکل ورزش وجوانان فارس :

فدراسیون کاراته از ظرفیت مدیران فارس استفاده کند

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خواستار استفاده فدراسیون کاراته از ظرفیت‌های مدیران فارس در این فدراسیون شد. 

 حیدر علی کامیاب که صبح روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در مجمع سالیانه هیئت کاراته استان فارس سخن می‌گفت با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این استان افزود: سهم کاراته ازتوسعه زیر ساخت های استان، در شهرستان هایی نظیر گراش، مرودشت و نورآباد اختصاص خانه کاراته است. 
وی از افتتاح خانه کاراته فارس در مجموعه ورزشی پارس شیراز در هفته دولت آتی خبر داد و گفت :عملکرد خوب هیئت کاراته انگیزه را برای همکاری بیشتر اداره کل با این هیئت فراهم می‌سازد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از اختصاص یک میلیارد ریال کمک مستقیم مالی به هیئت کاراته استان طی یک سال گذشته خبر داد و افزود:از ابتدای سال ۹۴ تا کنون و همزمان با اجرای برنامه ششم توسعه اقدامات اداره کل ورزش و جوانان بر اساس برش استانی این برنامه انجام شده است. کامیاب گفت: بر همین اساس با توجه به ظرفیت های موجود در کاراته، هیئت این رشته نیز جزو هیئت هایی است که اداره کل توجه ویژه ای به آن داشته است. 
وی با اشاره به حضور یک ساله محمدجواد شلتوک کار به عنوان سرپرست هیئت کاراته در رأس این هیئت افزود: از زمان حضور وی کاراته در مسیر خوبی  قرار گرفت و آن حرکت همچنان در حال ادامه است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزایش حدود ۳ هزار نفره ورزشکاران سازمان یافته در رشته کاراته را حاصل ایجاد آرامش در این رشته و انگیزه تیم مدیریت هیئت کاراته دانست و افزود: در چنین شرایطی است که انتظار داریم فدراسیون کاراته نگاه ویژه‌ای به فارس داشته باشد. 
کامیاب معرفی ورزشکارانی نظیر نوید محمدی و شیما آل سعدی را با توجه به تعداد زیادی استعداد در استان فارس در صورت حمایت فدراسیون اقدامی میسر دانست و گفت: فارس می تواند در تمامی رده های سنی پشتوانه خوبی برای تیم های ملی باشد. 
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تأکید بر خواسته استان فارس مبنی بر اختصاص کرسی‌های فدراسیون به مدیران استان فارس، از کنار گذاشتن لیلا بهرامی سرمربی سابق تیم ملی بانوان در فدراسیون قبل انتقاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد مدیر تیم‌های ملی می بایست در برخورد با یک سرمربی که کارنامه قابل دفاعی از خود به جای گذاشته است سعه صدر بیشتری به خرج می‌داد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نقد پذیر بودن یک مدیر را لازمه موفقیت در عرصه مدیریت دانست و از رئیس فدراسیون کاراته خواستار بررسی موضوع کنارگذاشتن  بهرامی سلام از سرمربیگری تیم ملی توسط دبیر سابق فدراسیون شد.
انتهای پیام /  101
1344 کلیک ها  پنج شنبه, 12 ارديبهشت 1398 17:03
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا