• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

توسعه ورزش کارکنان دولت عامل ایجاد سازمان هایی پرنشاط و با نیروی انسانی پرانرژی وفعال است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: توسعه ورزش کارکنان دولت عامل ایجاد سازمان هایی  پرنشاط و با نیروی انسانی پرانرژی وفعال است.

حیدرعلی کامیاب که پیش از ظهر امروز شنبه 11 اسفند درمراسم افتتاحیه مسابقات دارت قهرمانی کارکنان کشورسخن می گفت با تاکید براهمیت ورزش کارکنان دولت افزود: امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و حتی اقتصاددانان بزرگ معتقدند آن چه در نهایت روند توسعه اقتصادی و اجتماعی یک جامعه را تبیین می کند، منابع انسانی آن کشور است نه سرمایه.

وی افزود: تمامی سعی سازمان ها و ادارات بر این است که نیروی انسانی مورد نظرشان سالم وو با انگیزه و خشنود در محیط کاری خودحاضر شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بابیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی می تواند زمینه ساز شناسایی و معرفی  استعدادهای ورزشی در ادارات باشد گفت: خوشبختانه دولت نگاه ویژه ای به این موضوع دارد.

کامیاب با اشاره به اجازه قانون گذار مبنی بر اختیار دستگاه های اجرایی برای هزینه کرد درحوزه کارکنان ازمحل فصل پنج قانون الحاق گفت: اختصاص یک درصد از اعتبارات کشور به حوزه ورزش بیانگر رویکرد دولت به این عرصه است و باید با استفاده از این فرصت برنامه ریزی مناسبی در توسعه ورزش داشته باشیم.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش باردیگر به اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها اشاره کرد و با بیان اینکه در حوزه ورزش کارکنان به ورزش بانوان نیز توجه ویژه ای می شود افزود: تحقیقات نشان داده است که میان ابعادهوش سازمانی،تعهدسازمانی وفرهنگ سازمانی با سلامت جسم و روح رابطه مستقیمی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: تندرستي به عنوان يكي از جنبه‌هاي مثبت سلامتي، مجموعه متعادلي از ابعاد اجتماعي، روحي، عاطفي، ذهني، ارتباطي و جسمي است كه توانايي‌هاي بالقوه فرد را براي زندگي باكيفيت تحقق بخشيده و مشاركت او را در اجتماع افزايش مي‌دهد.

کامیاب ابراز امیدواری کرد تا مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در سطح کشور با توجه بیش از پیش به ورزش کارکنان زمینه ایجاد سازمان هایی با نیروی انسانی پرانرژی و سالم را درکشور فراهم سازند.

انتهای پیام /  101
1301 کلیک ها  شنبه, 11 اسفند 1397 14:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا