آموزش و پرورش فارس با کمبود نیروی انسانی مواجه است

آموزش و پرورش فارس با کمبود نیروی انسانی مواجه است
   
آموزش و پرورش فارس با کمبود نیروی انسانی مواجه است |||| ||||

 مدیرکل آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه سال آینده با موضوع جدی کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا به موضوع توسعه دانشگاه فرهنگیان به منظور کمبود کسری نیروی انسانی موثر آموزش وپرورش ورود کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد خلیل عسکری شنبه ۱۸ دی در دیدار با نمایندگان مردم شهرستانهای فسا، سپیدان و بیضا درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آموزش وپرورش مسئله نیروی انسانی که همان معلم است مسئله‌ای مهم، تاثیرگذار واساسی است.
 
او با اشاره به مشکل کمبود شدید نیروی انسانی، افزود: این موضوع موجب شده که کیفیت تربیت وآموزش به نسبت آنچه به ویژه در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مورد انتظار ومطلوب است، فاصله داشته باشد.
 
مدیرکل آموزش وپرورش فارس عنوان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به معلم به دید یک پژوهشگر نگاه شده است و برای رسیدن به این هدف به امکانات و پشتیبانی همه ارکان از آموزش وپرورش نیازمندیم.
 
عسکری به نقش مهم معلمان در بحران ناشی از کرونا ویروسی نیز اشاره کرد و گفت: دردوران کرونا، معلمان به معنای واقعی ایثارگری کردند 
 
او خاطرنشان کرد: معلمان با امکانات شخصی مانع تعطیلی فعالیتهای آموزشی وپرورشی دانش آموزان شده وحتی منتظر دستورالعمل وبخشنامه اداری نیز نشدند.
 
در این دیدار آقایان فیروزی و علیزاده نمایندگان مردم شهرستان‌های فسا، سپیدان و بیضا درمجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از آموزش وپرورش تاکید کردند.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان فارس در اکثر کمیسیون‌های مهم مجلس نقش موثر واثربخشی دارند این مسئله را فرصتی بزرگ برای توسعه استان وخصوصا آموزش وپرورش قلمداد کرد.
 
نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشکلات آموزش وپرورش نیازمند راهکار مهم ،اساسی وریشه‌ای است وکمک‌های قطره چکانی مشکلی را حل نخواهد کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
779 کلیک ها  شنبه, 18 دی 1400 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا