پیشکسوتان حلقه جدانشدنی ورزش فارس هستند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:پیشکسوتان حلقه جدا نشدنی ورزش فارس و دارای بهرتین جایگاه نزد خانواده ورزش هستند.

حیدر علی کامیاب که در نشست هفتگی انجمن پیشکسوتان ورزشی استان سخن می گفت ،تک تک اعضای این انجمن را تاریخ زنده و گویای ورزش فارس دانست و افزود:اگر قرار است درراستای توسعه ورزش همگانی ، برای تک تک اعضای جامعه خدماتی ارائه شود سطح خدمات ارائه شده به پیشکسوتان باید به صورت ویژه برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه پیشکسوتان ورزشی درجامعه افزود:هرکدام از پیشکسوتان ورزشی الگویی برای جوانان ورزشکار استان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه رسیدگی به مسائل پیشکسوتان و اهمیت به جایگاه آنان انگیزه قدم نهادن در مسیر ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را در جوان‌ها افزایش می‌دهد افزود:انجمن پیشکسوتان ورزشی به عنوان یک تشکیلات رسمی می تواند در راستای معرفی پیشکسوتان رشته های مختلف به نسل جوان گام های اساسی بردارد.

کامیاب با بیان اینکه وی بیان داشت: پیشکسوتان می‌توانند به عنوان ذخایر عظیمی از تجربیات در کنار رشته‌های ورزشی مختلف حضور داشته باشند تا با انتقال این تجربیات، زمینه موفقیت جوانان و مربیان ورزش را فراهم کنند گفت: هدف اینگونه نشست های هفتگی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ورزش است.

وی ادامه با یاد کردن از پیشکسوتانی که اکنون دیگر درجمع ورزشکاران نیستند گفت: ما باید تا هنگامی که پیشکسوتان ورزش در قید حیات هستند به یاد آنها بوده و با حفظ حرمت و جایگاه آنها، فضا را برای تکریم و نکوداشت این عزیزان مهیا کنیم.

کامیاب با گرامی داشت یاد تعدادی از این پیشکسوتان نظیر مرحوم توانا،بهزاد و...افزود: گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان و خدمات ارزنده آنها در ورزش یکی از اقداماتی است که قطعا می‌تواند به بسیاری اثبات کند، منش پهلوانی و جوانمردی همچنان در ورزش زنده است.

انتهای پیام /  101
1211 کلیک ها  یکشنبه, 07 بهمن 1397 12:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا