• رئيس موسسه آموزش عالی پارس مهر خبرداد؛

اولین دوره مسابقات فوتسال دانشجویی موسسه آموزش عالی پارس مهر آغاز شد

راستین آنلاین:رئيس موسسه آموزش عالی پارس مهر از برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویی به مناسبت روز دانشجو(۱۶ آذر) خبر داد.

تیمور قاسمی در آیین افتتاحيه ی اين دوره ازمسابقات  گفت: ترویج فرهنگ ورزش و توجه به سلامت جسمی و روحی روانی دانشجویان  یکی از اهداف این مركز آموزشی است و این مسابقات نيز به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو و  ایجاد فضای نشاط و شادابی در میان دانشجویان و افزایش مشارکت آنان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مسابقات ورزشی دانشجویی کمک می کند به افزایش مشارکت دانشجویان در امورات موسسه و به نوعی تمرین کار گروهی برای رسیدن به اهداف و موفقیت ها است.  لذا  ورزش با این رویکرد در کنار توجه به سلامت جسمی و روانی باید مدنظر قرار گیرد که این مهم در برنامه های دانشگاه جزء اولویت ها است.

رئيس موسسه آموزش عالی پارس مهر گفت: کم تحرکی از بزرگترین معضلات جامعه امروز است چرا که رشد علمی و فناوری های پیشرفته سبب شده که خیلی ازکارها بدون دخالت انسانها انجام گیرد و بروز بیماری های مختلف ناشی از خروج تحرک و برنامه های ورزشی از زندگی انسانها است.

وی اضافه کرد: مقایسه جامعه گذشته و امروز نشان می دهد که انسانها در زمانهای نه چندان دور با تحرک توانسته اند با موفقیت و حضور بیشتر در اجتماع از سلامت جسمی و روانی بیشتری برخوردار باشند از این رو ورزش همگانی از برنامه های دانشگاه است.

دكترقاسمی در ادامه از دانشجویان شرکت کننده در این دوره از مسابقات خواست تا ضمن تمرین کار گروهی به رعایت نکات اخلاقی نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه از زحمات رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان ، داوران و هیئت برگزار کننده مسابقه و کارکنان موسسه آموزش عالی پارس مهر قدردانی کردند.

قاسمی در پایان گفت: موسسه آموزش عالی پارس این آمادگی را دارد که جهت کمک به  تقویت ورزش در شهرستان با نهادهای مسئول همکاری کند.

گفتنی است  اين دوره از مسابقات با حضور ۴ تیم منتخب خوابگاههای دانشجویی ، همای پارس، جوانان مهر و مهرسیتی از پنجم تاسيزدهم آذرماه در سالن ورزشی شهدای دولت شهر مهر برگزار می شود.

انتهای پیام /  101
1398 کلیک ها  شنبه, 10 آذر 1397 07:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا