همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جنوب شیراز برگزار شد

راستین آنلاین:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح جمعه به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور شهردار منطقه پنج ،تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ، ورزشکاران و جمعی از مردم شیراز برگزار شد.

 شهردارمنطقه 5 شیراز که درحاشیه این رویداد با خبرنگاران سخن می گفت افزود:این همایش بزرگ از میدان شهید فهمیده  تا بوستان شهدا  برگزار ودرآن  برنامه های شاد ومتنوعی با حضور برخی هیات های ورزشی انجام شد.

مسعودطهماسبی با اشاره به زنگ و ضرب مرشد و حرکات نمایشی اعضای زورخانه علمدار بنی هاشم (ع) دراین مراسم ،ایجاد چنین فضاهایی را عامل تحکیم پیوند نوجوانان و جوانان با مسائل و رارزش های فرهنگی حاکم بر ورزش داست و افزود: این همایش با مشارکت سازمان فرهنگی  ،  اداره ورزش وجوانان  استان و شیراز ،هیات ها و باشگاههای ورزشی مختلف ، نیروی انتظامی  و بسیج  و... برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر ظرفیت های منطقه پنج‌ در بخش های مختلف برگزار شد .

شهردارمنطقه 5شیراز با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این همایش برای اولین بار تا انتهای برنامه دراین رویدادحضورداشتند  گفت: مردم  شیراز علاقه وافری به برنامه های مرتبط با ورزش همگانی دارند و ماامیدواریم که باحمایت همه مسئولان بتوانیم چنین برنامه هایی را بیشتر و بهتر انجام بدهیم .

گفتنی است دراین همایش به همه شرکت کنندگان کارت های استخر اهدا گردید و درادامه جوایزی شامل کارت هدیه ، لوازم خانگی ، دوچرخه و ‌‌‌.... اهدا شد.

انتهای پیام /  101
1652 کلیک ها  جمعه, 02 آذر 1397 14:57
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا