• دراولین روز از هفته تربیت بدنی؛

کلنگ ساخت 16 زمین چمن روستایی در داراب به زمین زده شد

راستین آنلاین :در اولین روز از هفته تربیت بدنی کلنگ ساخت ۱۶ زمین وستایی در شهرستان داراب از توابع استان فارس به زمین زده شد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در آیین کلنگ زنی این پروژه های ورزشی که در روستای عشایری اسلام آباد عبدلی برگزار شد، ضمن اشاره به اهتمام دولت جهت توزیع عادلانه امکانات ورزشی در نقاط مختلف استان، از حمایت‌های نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در تحقق این برنامه دولت تقدیر کرد و گفت: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در برنامه ششم توسعه حداقل یک‌پنجم از ۴۰۰ روستای شهرستان  داراب دارای مکان ورزشی مستقل باشد. 
حیدرعلی کامیاب با ابراز خرسندی از حضور بین روستاییان و عشایر این منطقه از استان فارس گفت: تاریخ نشان داده که در بزنگاه های مختلف عشایر و روستاییان با هدف دفاع از کیان کشورمان بزرگ‌ترین ایثارگری ها را انجام داده اند. 
وی با بیان اینکه عشایر شایسته دریافت بهترین خدمات از سوی خدمتگزاران خود هستند دستور توجه ویژه به روستاهای عشایری شهرستان داراب راخطاب  به اداره ورزش و جوانان این شهرستان صادر کرد و افزود:با هماهنگی بخشداری یک مکان به عنوان خانه روستایی توسط اداره ورزش و جوانان برای ورزش کردن بانوان این روستا تجهیز خواهد شد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت‌هایش اعتبار احداث این ۱۶ زمین روستایی را بالغ بر ۵ میلیارد عنوان کرد و گفت: با همکاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز این پروژه ها از محل منابع وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان و از طریق ترکیب منابع تامین خواهد شد. 
کامیاب پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران پیشین و کنونی شهرستان داراب در به سرانجام رسیدن پروژه‌های ورزشی در این شهرستان را ستودنی دانست و گفت: این ۱۶ زمین در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید. 
وی از افتتاح ۱5 چمن مصنوعی دیگر در دهه فجر در شهرستان داراب خبر داد و افزود: در فجر چهلم انقلاب اسلامی خانه جوان شهرستان داراب نیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 
کامیاب از تجهیز خوابگاه ورزشی شهرستان داراب و بهره برداری از سیستم نور زمین چمن این شهرستان در یکی دو هفته آینده خبر داد و گفت: ساخت سالن اختصاصی صخره نوردی در مجموعه ورزشی این شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام /  101
6351 کلیک ها  جمعه, 27 مهر 1397 03:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا