طرح ادعای عدم‌حمایت مالی از تیم‌های لیگی فرافکنی برای فرار روبه‌جلو است

راستین آنلاین: درحالی‌که تیمداری بر الگوی جاری آن وظیفه متولی ورزش دراستان ها نیست، اما حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان فارس در فصل گذشته لیگ یک کشور از تیم فجر شهید سپاسی شیراز، اتفاقی است کم‌نظیر که به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان شیراز باید به اطلاع ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی رسیده شود.

کاووس عباسی با ابراز تأسف از اینکه چند روزی است که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها و جراید صحبت‌هایی در خصوص تیم‌های ورزشی لیگ‌های کشوری مطرح می‌شود که به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست.

وی این نوع موضع‌گیری‌ها را بی‌انصافی نسبت به اداره کل ورزش و جوانان استان ،هیئت فوتبال استان و شیراز می‌داند و می‌افزاید: کمک‌هایی که در فصل ۹۶ و ۹۷ به تیم‌های لیگ ۱ و ۲ و ۳ و بانوان شده بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال شیراز میزان ریالی این کمک‌ها را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اسناد تمام این کمک‌ها در هیئت فوتبال شیراز موجود است.

عباسی طرح ادعای عدم‌حمایت مالی از تیم‌های لیگی فرافکنی برای فرار روبه‌جلو است افزود: دوستانی که از روی بی‌اطلاعی اظهار می‌کنند در این فصل اداره ورزش و جوانان استان و شیراز و هیئت فوتبال استان وشیرازبه تیم‌های فوتبال کمکی نکرده اندقطعا خبر ندارند که هم استاندار فارس و هم شورای اسلامی شهر شیراز نیز در کنار اداره کل ورزش و جوانان نیز امسال برای تیم‌های لیگی قدم‌های مثبت وتاثیرگذار زیادی برداشته‌اند.

وی با دعوت اهالی فوتبال برای تصمیم‌گیری براساس خرد جمعی و باهدف رشد فوتبال در استان فارس افزود: بر همین اساس نیز نباید سرمربی و مسئولان این باشگاه را نیز به مسلخ برد.

عباسی با طرح این سؤال که چرا روی پیراهن تیم پرسپولیس و استقلال سیمان لامرد و استهبان چاپ می‌شود اما تیم‌های لیگی ما با مشکل جذب اسپانسر روبرو هستند خواستار پررنگ‌تر شدن نقش دستگاهی نظیر استانداری و شهرداری در مسیر حمایت از ورزش حرفه‌ای شد.

وی در ادامه برگزاری یک نشست با حضور کارشناسان ِ مدیران باشگاه‌ها، پیشکسوتان ِنماینده اداره ورزش و جوانان استان و شیراز و رسانه‌ها باهدف ایجاد همفکری در خصوص فوتبال استان پیشنهاد داد و گفت: مگر استان فارس و شهر شیراز چه چیزکمتراز استان‌های دیگر کم دارد.

رئیس هیئت فوتبال  شیراز تماشا گران پرشور برق و فجر و قشقایی و حتی شهید باقری را سرمایه‌های بزرگ این باشگاه دانست و افزود:نباید با حرف‌های غیر کارشناسی و غیرمسئولانه زمینه رنجش خاطر این سرمایه‌ها را فراهم ساخت.

 

انتهای پیام /  101
1829 کلیک ها  پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 05:18
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا