نوش داروی مهرزادهم جواب نداد/پشت پای کلانتری برای فجرخوب نبود

نوش داروی مهرزادهم جواب نداد/پشت پای کلانتری برای فجرخوب نبود
   
نوش داروی مهرزادهم جواب نداد/پشت پای کلانتری برای فجرخوب نبود |||| ||||

شاید زمانیکه بسیاری از علاقمندان و حتی مدیران تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی هنوز ازسرورصعود غرق در شادی بودند،هیچ کس به این جمله مهم که (بازی کردن در لیگ برتر باورپذیری برای حضوردراین لیگ را می طلبد)توجه نکرد تا فجربا همان فرهنگ حضوردرلیگ یک به لیگ برترنقل مکان کند.

به گزارش راستین آنلاین،اما علاقمندان به تیم فوتبال فجرشهید سپاسی که پس از 7 سال خواب عبور از گلوله گاه صعودبه لیگ برترشان تعبیر شده بود،هرچه این لیگ به جلوتر می رفت،ترس و واهمه تبدیل شدن به آسانسور این لیگ لرزه بیشتری براندامشان می انداخت.

اصرار سرمربی سابق این تیم بر نتیجه گرفتن درهفته های پیش رو چنان فجر را از دشت کردن امتیاز های لازم محروم کرد که با آغاز نیم فصل دوم طرفداران تیم فجرشهید سپاسی بیش ازآنکه توجه شان به سمت نتایج تیم مورد علاقه شان جلب باشد،نتایج تیم های پدیده شهرخودرو،نفت مسجد سلیمان و حتی تراکتور را دنبال می کردند.

شایداگر علی منصوریان در میانه های راه به داد برزیلی های آبادان نرسیده بود،تا این تیم دوست داشتنی رااز انتهای جدول رده بندی جداکند،صنعت نفت نیز جزو تیم هایی بود که می توانست در تعیین سرنوشت پایان فصل فجرشهید سپاسی تاثیرگذارباشد.

در هر حال پس چندین هفته تعلل و فرصت سوزی ،تصمیم برآن شد تا علی اصغرکلانتری به عنوان یکی از مربیان رکوردار عدم کسب پیروزی در این دوره از مسابقات درحالیکه خودش مدعی بود حاضر به استعفا نیست ، از این تیم کنارگذاشته و مهرزادمعدنچی برای بازی مقابل فانوس به دست لیگ برتر به عنوان سرمربی معرفی شود.

رقابتی که برای این مربی جوان شروع خوبی درعرصه مربیگری نبود!

معدنچی در حالی اولین بازی دردوران مربیگری اش را با خاطره ای تلخ شروع کرد که گل دقیقه 95 ،یکی از ناتوان ترین تیم های لیگ برتر درامرگل زنی ،کورسوهای امید برای بقاء را کم سو تر قبل کرد تا نوشداری تغییر سرمربی نیز زخم های فجرشهید سپاسی را التیام نبخشد.

حالا فجر در جدولی که رقابت درپایین جدول به اندازه رقابت دربالای آن چالش برانگیز و حساس است،در مکان چهاردهم ایستاده و برای ماندن در رقابت های لیگ برتر احتیاج به احیاء علائم حیاتی دارد!

انتهای پیام /  علیرضا صمدی
741 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1400 10:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا