زورفجربه استقلال بی دفاع هم نرسید/فراررو به جلو آقای مربی

زورفجربه استقلال بی دفاع هم نرسید/فراررو به جلو آقای مربی
   
زورفجربه استقلال بی دفاع هم نرسید/فراررو به جلو آقای مربی |||| ||||

در روزی که استقلال تهران با انواع و اقسام حاشیه ها مواجه بود و سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیرازقول پیروزی در نبردآزادی را داده بود،عملکرد ضعیف زردپوشان شیرازی کفه ی ناامیدی از این تیم را سنگین تر از قبل کرد.


به گزارش راستین آنلاین،آبی پوشان پایتخت و یاران علی اصغرکلانتری در حالی درآخربن بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر در استادیوم آزادی روبروی هم صف آرایی کردند که از یک سو استقلال با بحرانی بنام سرباز شدن دو بازیکن اصلی اش در خط دفاعی روبرو بود و کاپیتان تیمش را نیز به دلایل انضباطی در اختیار نداشت و از سویی دیگرسرمربی تیم فجرشهید سپاسی پیش از بازی از توان تیمش برای شکست این تیم خبرداده بود.
این در شرایطی بود که فرهاد مجیدی ،توقف پرسپولیس در سیرجان را بهترین فرصت برای افزایش فاصله امتیازی با این تیم می دانست.
درهرحال گرچه کلانتری درکنفرانس پایان بازی مدعی شد که تیمش دراین بازی  11 نفره دفاع نکرده است ، اما اگر کوین یامگا دردقیقه 2ضربه خود را کمی با دقت تر روانه دروازه فجرشهید سپاسی می کرد،شاید درپایان بازی نتیجه ای جزنتیجه یک بر صفردرتابلو ورزشگاه نقش می بست.
اما علی اصغرکلانتری که پیش از این بازی وعده یک بازی جسورانه و تهاجمی را از سوی شاگردانش در مستطیل سبز آزادی و مقابل استقلال تهران داده بود،گرچه در پایان بازی از واژه «تهاجمی«درصحبت های قبل از این مسابقه اش فاکتورگرفت،اما هنوز هم معتقد بود فجردر مقابل استقلال شجاعانه بازی کرده است.
این در حالی است که آمار این بازی حاکی از حقایقی دیگردارد و نشان می دهد که فجر همچون بازی های پیشین خود نتوانست برای استقلال بی دفاع نیز در محوطه جریمه اش خطرآفرین باشد.
بررسی آمارعملکرد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نشان می دهد که  این تیم در 15 بازی اخیر نتوانسته حریفان خود را شکست دهدو در این 15 بازی تنها 3 بار دروازه حریفان را بازکرده است .دراین شرایط شاید کلانتری از سرباز شدن یک فوروادیا یک هافبک بازیساز شش دانگ به مراتب ،بیش از سرباز شدن سیاوش یزدانی و احتمال حضور او در فجر خوشحال می شد!
انتهای پیام /  101
679 کلیک ها  پنج شنبه, 05 اسفند 1400 09:39
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا