رشد و توسعه ورزش سوارکاری در طول سه سال گذشته بی نظیر بوده است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: رشد و توسعه ورزش سوارکاری در طول سه سال گذشته  دراستان بی نظیر بوده است.



حیدر علی کامیاب که درحاشیه مسابقات سوارکاری قهرمانی استان در گراش سخن می گفت،افزود:تاسال  93 تنها دو باشگاه اسب سواری و آن هم نه بدون پروانه رسمی در استان فارس مشغول به فعالیت بودند،اما در حال حاضر 47 مرکز سوارکاری استاندارددراستان فارس مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به توصیه دین مبین اسلام نسبت به لزوم فراگیری ورزش سوارکاری افزود:امروز جامعه جوان ما احتیاج به معرفی مولفه های تفریح سالم دارد و به نظر می رسدکه يكى از این مؤلفه ها، پرداختن به ورزش باشد.

 کامیاب با بیان اینکه وظیفه همه ما رفع موانع برای توسعه ورزش در سطح استان و همچنین رفع هرگونه تبعیض درروند تقسیم منابع و امکانات است افزود:امروز مناطق  کم برخورداری همچون جنوب فارس نیز به لحاظ سرانع مفید ورزشی با جهش ملموسی در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی و وجود امکانات در این حوزه مواجه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به کلنگ زنی مجموعه ورزشی فیشور لارستان  از نگاه مثبت خیرین حوزه ورزش  تقدیرکرد و گفت:توجه ویزه به امر ورزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان و حتی میانسالان به امر پسندیده ورزش عاملی برای پیشگیری از بسیاری ازناهنجاری ها در حوزه اجتماعی و سلامت جامعه است.

کامیاب با اشاره به تصویب بندهایی از برنامه ششم توسعه توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که طی آن سرایط حضور خیرین در حوزه حمایت از ورزش فراهم می شود افزود: دولت حمایت‌های لازم را از افراد خیر که قصد فعالیت برای تکمیل طرح‌های ورزشی را داشته باشند، به عمل می‌آورد که بخشی از این حمایت‌ها در قالب ارایه تسهیلات مالی با شرایط مناسب است.

به گفته وی فعالیت خیرین در حوزه ورزش به کمک، تکمیل و یا ساخت فضاهای ورزشی محدود نمی‌شود بلکه می‌تواند به اهدای زمین برای ساخت سالن‌های ورزشی، کمک به تیم‌ها و انجام برنامه‌های ورزشی و دیگر برنامه‌ها نیز ختم شود.
انتهای پیام /  101
1401 کلیک ها  شنبه, 07 اسفند 1395 09:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا