مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می‌شود /علاقه مندان به سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس مراجعه کنند

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبرداد.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه این مسابقه با همکاری ستادامربه معروف و نهی از منکر استان و با محوریت وصیت نامه امام خمینی(ره) و امر به معروف و نهی از منکر در ورزش برگزار می شود، افزود: امام خمینی(ره) زندگی زیر چتر علم و آگاهی را آنقدر شیرین، انس با کتاب و قلم و اندوخته ها را خاطره آفرین و پایدار می دانند، که همۀ تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد.
 
او با پر اهمیت خواندن مطالعه و کتابخوانی در سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) و مقان معظم رهبری گفت: کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ است.
 
دبیرستادساماندهی جوانان استان فارس ادامه داد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی می تواند عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها و دل‌ها را نهادینه کند.
 
کامیاب با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم خصوصا جوانان به كتاب و كتابخواني موجبشناسایی استعدادها در جامعه و زمینه ساز توسعه و پيشرفت كشور و جامعه خواهد بود افزود: اگر فرهنگ كتاب و مطالعه در جامعه‌ی ما رونق پيدا كند و علاقمندان زيادي به آن رو آورند باعث توسعه و گسترش كشور و سرفرازي ملت و جامعه خواهد شد.
 
او با اشاره به اهدا جوایز نفیس به 14 تن از برندگان اضافه کرد : علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چگونگی شرکت به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یا کانال های ارتباطی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مراجعه کنند.
 
گفتنی است سئوالات و پاسخ نامه مربوط به این مسابقه بر روی سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ نامه مربوط به آن را تا آخر خرداد ماه به شماره تلفن 09018137217 ارسال کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
863 کلیک ها  شنبه, 10 خرداد 1399 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا