استعداد یابی و پشتوانه سازی در ورزش با کمک قهرمانان و مدال آوران شیرازی

استعداد یابی و پشتوانه سازی در ورزش با کمک قهرمانان و مدال آوران شیرازی
   
استعداد یابی و پشتوانه سازی در ورزش با کمک قهرمانان و مدال آوران شیرازی |||| ||||

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در دیدار با برادران گرایی از استعداد یابی و پشتوانه سازی در ورزش با کمک قهرمانان و مدال آوران خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حیدر صفرپور در دیدار با برادران گرایی از حمایت از قهرمانان خبر داد گفت : برآنیم تا با برنامه ریزی دقیق در حوزه ورزش ، از نظرات و تجربیات ارزشمند قهرمانان استان در استعداد یابی سنین پایه ، پرورش و پشتوانه سازی قهرمانی استفاده کنیم تا در آینده نیز فارس بر بلندای ورزش کشور باشد.
صفرپور قهرمانان را پشتوانه ورزش فارس خواند و گفت : نسل آینده ورزش با کمک شما قهرمانان به عرصه قهرمانی رو خواهند آورد و ما جهت اعتلای ورزش برقراری این ارتباط را وظیفه خود می‌دانیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس فراهم شدن زمینه قهرمان پروری حضور قهرمانان و صاحبان تجربه در عرصه قهرمانی دانست و گفت : حمایت از قهرمانان در همه ابعاد برای کسب مدال در عرصه بین الملل از وظایف ماست و پس از اتمام دوره قهرمانی استفاده از تجربیات علمی و فنی قهرمانان برای انتقال به نسل آینده نیازمند برنامه ریزی است و نباید قهرمانان را به دست فراموشی سپرده چرا که آنان گنجینه های نهفته ای از تجربیات هستند که می بایست این تجربیات به نسل آینده منتقل گردد و مانیز باید تلاش کنیم تا زمینه ساز این مهم باشیم.
وی در ادامه با ذکر لزوم برقراری پیوست و ارتباط مربیان،قهرمانان و نونهالان و نوجوانان که آینده سازان ورزش استان هستند گفت :
امروز برخی از موانع و نامهربانی ها موجب فاصله گرفتن این گنجینه های از عرصه آموزش و انتقال اندوخته ها گردیده است.
این مقام مسئول در پایان با تقدیر از تلاش‌های برادران گرایی و مربیان با تجربه آنها گفت: زمینه سازی در ورزش و تربیت نسل آینده قهرمانان با کمک شما مدال آوران میسر خواهد شد و ما نیز در کنار شما آماده بررسی و اعمال طرح ها و ایده های قهرمان ساز شما هستیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
606 کلیک ها  پنج شنبه, 07 بهمن 1400 13:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا