افزایش دو برابری سرانه ورزش در زرین دشت / سالن چند منظوره روستای مزایجان افتتاح شد

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی ۶ سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

 حیدرعلی کامیاب که شامگاه یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مراسم بهره‌برداری از سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع شهرستان زرین دشت سخن می‌گفت افزود: بسیار خوشحالم که این سالن در ایام میلاد کریم اهل بیت و به برکت نام امام حسن مجتبی( ع) افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
 
ان با بیان اینکه این سفر پنجمین سفرش به زرین دشت است اضافه کرد : امیدوارم باز هم به بهانه افتتاح پروژه های ورزشی به این شهرستان سفر کنم.
 
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس در تشریح چگونگی توسعه زیر ساخت‌های ورزش در زرین دشت گفت: در این شهر ۱۲ زمین چمن مینی فوتبال کلنگ‌زنی شده که از این تعداد ۶ زمین به بهره برداری رسیده و ۶ زمینه دیگر نیز در سال ۹۹ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
کامیاب تصریح کرد : عملیات اجرایی زمین چمن شهر پیر نیز رسیده و این پروژه ورزشی با پهن شدن چمن آن آماده بهره‌برداری خواهد بود.
 
او با امضای مصوبه احداث استخر سرپوشیده در زرین دشت توسط معاون وزیر ورزش و جوانان را تحقق آرزوی دیرینه مردم این شهر دانست و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده که دولت در بی‌سابقه‌ترین تنگناهای مالی به واسطه تحریم‌های ظالمانه غرب قرار داشته افزود: جا دارد از پیمانکاران که در این شرایط در توسعه زیرساخت های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان کمک کردند تشکر کنم.
 
گفتنی است سالن چند منظوره روستای مزایجان شهرستان زرین دشت در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1333 کلیک ها  دوشنبه, 22 ارديبهشت 1399 08:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا