خروجی مجمع سالانه هیات کشتی به نفع این رشته خواهد بود

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با انتقاد از جنجالی خواندن مجمع سالانه هیات کشتی این استان گفت: مطمئنم خروجی این مجمع به نفع  کشتی فارس خواهد بود.

حیدری علی کامیاب هدف از برگزاری مجمع هیات های ورزشی را بررسی عملکرد این هیات ها در طول یک سال عنوان کرد گفت:متاسفانه تا پیش از این بیش از 60-70درصد هیات ها در طول 4 سال عمرخود اقدام به برگزاری مجمع سالانه نمی کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری مجمع سالانه نشان از تمکین به خرد جمعی است گفت:ماهیت نشست های روسای هیات های شهرستان ها با مجمع سالانه هیات متفاوت است چراکه در مجمع سالانه هیات ضمن بررسی عملکرد سالانه هیات، برنامه هیات رئیسه برای پیشرفت در سال بعد نیز مورد بررسی و نقد قرارمی گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، کشتی این استان را سرشار از استعدادهای فراوان دانست و گفت:وجود قهرمانان،مربیان و داوران شایسته انتظارات رااز این رشته المپیکی بالا برده است.

کامیاب توفیق بیش از پیش کشتی فارس را نیازمند ایجاد وحدت و همدلی در استان دانست و افزود:بررسی عملکرد هیات کشتی استان نشان می دهد فارس در معیار های سخت فدراسیون مانند کسب مدال موفق بوده اما در معیار های آسانتر مانند میزبانی در سال 94 بد عمل کرده است.

وی با اشاره به میزبانی فارس از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی گفت:در این مسابقات اداره کل حمایت های لازم را به لحاظ مالی و معنوی از هیات کشتی انجام داد.

کامیاب میزان کمک مالی اداره کل ورزش و جوانان به برگزاری این مسابقات را950میلیون تومان و از محل اعتبارات دولتی عنوان کرد و گفت:بلیط فروشی مسابقات و اختصاص یک کمک مالی دیگر به هیات کشتی از دیگر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان به ورزش کشتی استان و کشور بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم پرونده کشتی استان با میزبانی یک دوره مسابقات جام جهانی بسته شود افزود:از فدراسیون کشتی درخواست امتیاز اعزام به یک مسابقه بین المللی برون مرزی برای تیم فارس داشته ایم.

کامیاب اعزام مربی،داور و رزشکار به مسابقات ملی و بین المللی را راهی برای مطرح شدن استعدادهای فارس در بخش های گوناگون ورزش دانست و گفت:نباید از مطرح شدن انتقادات در مجمع سالانه یک هیات ناراحت شد.

وی مجمع سالانه را اتاق فکر یک رشته ورزشی دانست و گفت:در این اتاق فکر است که با مطرح شدن انتقادات، راهکار های مختلف و آنهم جهت اصلاح شرایط کنونی مطرح می شود.

وی یکی از چالش های پیش روی کشتی فارس را نداشتن تیم در سطح نخست کشتی کشور دانست و گفت:شرایط کنونی ما گواه سیاست های غلط گذشته است.

کامیاب درادامه بر  لزوم توجه به شهرستان ها در امر توسعه ورزش کشتی را موردتاکید قراردادو گفت:این پذیرفتنی نیست که شیراز قطب ورزش کشتی در استان باشد و دیگر شهرستان ها در توسعه و پیشرفت کشتی دیده نشوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهتمام اداره کل ورزش و جوانان به حمایت از رشته های مختلف ورزشی در استان اشاره کرد و گفت:در8 ماه گذشته فارس میزبان 72رویداد در25 رشته ورزشی بوده است.

کامیاب میانگین ماهیانه میزبانی فارس از رویداد های مختلف ورزشی را حدود 8 رخداد عنوان کرد و گفت:با نظر مثبت دولت و مجلس و اصلاح قانون ششم توسعه نسبت به پنجم چشم انداز پیشرفت ورزش در سال آینده بسیار مثبت است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دربخش پایانی صحبت هایش گفت:60درصد از هیات های ورزشی استان دررده بندی کشوری رتبه اول و 20 درصد رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند و به برخی هیات های که دررده بندی کشوری جایگاه خوبی را به خود اختصاص نداده اند جهت تغییر رویه التیماتوم های لازم داده شده است.

انتهای پیام /  101
1501 کلیک ها  یکشنبه, 12 دی 1395 22:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا