میراث نفت بشکه ای 140دلار،تعداد زیادی پروژه غیر کارشناسی و نیمه کاره برای ورزش بود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس فارس گفت: میراث نفت بشکه ای  140دلار،تعداد زیادی پروژه غیر کارشناسی و نیمه کاره برای ورزش بود.

حیدر علی کامیاب که  عصرروز چهارشنبه8  دی ماه در نشست مشترک روسای ادارت شهرستان ها و هیات های ورزشی استان  فارس با سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان سخن می گفت، ساخت و تکمیل بیش از  ۱۰۰ مکان ورزشی وافزایش  ۲۰۰ هزار مترفضای ورزشی به   سرانه ورزش استان را حاصل برنامه ریزی دقیق،استفاده صحیح از منابع ، همدلی و همراهی مسئولان استان و حمایت های استاندار فارس دانست.

وی با اشاره به کمبودها و محدودیت های شدید مالی دولت گفت:براساس آمار و اسناد موجود حجم کارکرد های دولت در حوزه ورزش در استان فارس بیش از 6 سال قبل است.

مدیرکل ورزش و جوانان فا رس با اشاره به فعالیت 50هیات استانی و 900 هیات شهرستانی دراستان فارس گفت: علیرغم وجود محدودیت های فراوان از لحاظ اعتباری در سال جاری بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک مالی به باشگاه ها و هیات ها پرداخت شده است.

کامیاب  تعداد ورزشکاران بیمه شده دراستان فارس را بیش از 180هزار نفر عنوان کرد و گفت:یکی از دغدغه های تیم مدیریتی کنونی اداره کل در بدوقبول مسئولیت افت شدید آمار تعداد ورزشکاران بیمه شده بود که با برنامه ریزی های انجام شده طی دو سال گذشته جهش چشمگیری دراین حوزه را شاهد بوده ایم.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس از احیاء این شورا دراستان به عنوان یکی دیگر از عملکردهای مجموعه مدیریتی ورزش استان یادکرد و گفت:ایجاد و راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی،میزبانی بیش از 70 رخداد بین المللی ،برگزاری 6 نشست علمی ورزشی و کسب ۷۰۷ مدال کشوری شامل ۳۱۱ طلا، ۲۰۱ نقره و ۲۷۵ برنز بخشی از عملکرد 9 ماهه گذشته ورزش فارس است.

انتهای پیام /  101
1955 کلیک ها  پنج شنبه, 09 دی 1395 04:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا