تاکید برآموزش ازراه دور با استفاده از فضای مجازی

راستین آنلاین:اردشیر حسن زاده که در حاشیه روزنخست این همایش در شیرازسخن می گفت، بهره وری در اندیشه و فکر سرمایه های انسانی را خمیرمایه بهره وری سازمانی دانست و افزود: در صورتی که سرمایه های انسانی به خوبی توسعه یابند و به گونه ای مناسب به کار گرفته شوند، بهره وری سازمانی تضمین می شود.

وی نگاه علمی به مبحث نیروی انسانی را یکی از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود:بخشنامه و دستورالعمل های صادرشده از سوی وزراتخانه نیز بر لزوم نگرش علمی به مسائل مربوط به نیروی انسانی تاکید دارد.

معاون توسعه  منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه ارزشیابی ابزار موثری در مدیریت منابع انسانی است که با انجام صحیح و منطقی آن، ضمن آن که سازمانها با کارایی به اهداف خود می رسند افزود:یکی از موارد مورد بحث در این سمینار مبحث ارزشیابی است.

حسن زاده با اشاره به اینکه اتخاذ شیوه صحیح درارزشیابی عملکرد، منافع کارکنان رانیز تامین می کند افزود: در جریان ارزشیابی عملکرد، یک مدیر، رفتارهای کاری کارکنان را از طریق سنجش و مقایسه آنها با معیارهای از پیش تنظیم شده ارزیابی می کند وبا استفاده از نتایج حاصله استراتژی سازمان را تنظیم می کند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه بیش از 150 نفر از معاونین ادارات کل سراسر کشور به همراه مدیران اموراداری و کارشناسان حوزه منابع و پشتیبانی  به منظور شرکت در این سمینار به شیراز سفر کرده اند، افزود: آموزش مجازی و از راه دور، نشست هم اندیشی در خصوص موضوعات طبقه بندی مشاغل، استخدام و ارتقاء رتبه و بازنشستگی که همواره محل چالش در دستگاه های اداری بوده از اهم برنامه های این سمینار دو روزه است.

حسن زاده از حضورسیدمناف هاشمی معاون وزارت ورزش و جوانان در روز پایانی سمینار خبر داد و افزود: این سمیناردوروزه از روز چهارشنبه 24 آذر آغاز و تا پنپجشنبه 25 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /  101
2168 کلیک ها  چهارشنبه, 24 آذر 1395 15:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا