نگاه ویژه استاندار عامل مهم توسعه ورزش در فارس است

راستین آنلاین:معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه ویژه استاندار عامل مهم توسعه ورزش در فارس است.


جمشیدتقی زاده که پیش از ظهر امروزشنبه دردیدار به استاندار فارس سخن می گفت،با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای افتتاح 180 پروژه ورزشی در سال جاری در حوزه ورزش و جوانان فارس افزود از این تعداد بخشی در ماه های گذشته افتتاح و 74 پروژه در سفر رئیس جمهور به فارس افتتاح خواهد شد.
وی پروژه 6 هزار نفره شیراز را یکی ازپروزه های ماندگار دولت در فارس دانست و افزود:تلاش می کنیم با رفع برخی موانع این پروژه نیز در فرست پروژه های قابل افتتاح رئیس جمهور به شیراز قرار بگیرد.
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فارس یکی ازپایگاه های مهم  ورزش کشور در حوزه قهرمانی و همگانی محسوب می شود، از نگاه ویژه استاندار این استان به ورزش تقدیر کرد وافزود:بواسطه وجود چنین فضایی در استان ما خیالمان از فارس راحت است.
تقی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس را یکی از مدیران موفق وزارتخانه دانست و افزود:اطلاع رسانی به موقع،پیگیری تمام وقت،حضور مستمر و... از جمله ویژگی هایی است که باعث شده مدیرکل فارس جزو مدیران خوب وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.
انتهای پیام /  101
716 کلیک ها  شنبه, 30 آذر 1398 15:04
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا