• مدیرکل ورزش و جوانان:

قانون در محدودیت های ورود خیرین به عرصه ورزش بازنگری کند

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس  با بیان اینکه یکی از حیاتی ترین ارکان یک مدیریت سالم و کارامد وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است افزود : رویکرد حوزه بازرسی وزارت ورزش و جوانان مشاوره و پیشگیری است نه مچ گیری.

حیدر علی کامیاب که در دومین نشست آموزشی تخصصی منطقه ای مسئولین بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان کشور سخن می گفت،با اشاره به عام بودن حوزه فعالیت وزرات ورزش و جوانان افزود:علاقمندی گروه ها و طبقات مخنلف جامعه باعث شده تا اخبار این وزراتخانه همواره جزو اخبار جذاب و پر مخاطب جامعه باشد.

وی بابیان اینکه این جذابیت مدیران وزرات ورزش و جوانان را زیرذره بین برده است افزود:این حساسیت حتی در سفر های خارجی و داخلی مدیران وزاین وزراتخانه قابل لمس است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: هدف نهایی نظارت اصلاح و بهبود اوضاع است از همین رو سیاست در وزارت ورزش و جوانان شناسایی دقیق مشکل  ، کشف و ریشه یابی و سپس ارائه راه حل اصلاحی است.

  راه حلی که  به گفته کامیاب همراه با یافتن خطاهای عوامل دست اندرکار،اشتباهات فاحش را برملا ساخته و برای ادامه مسیر دستورالعمل مناسب صادر را صادر می کند.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل باید به دنبال کمال بخشی به فرد ، مجموعه و در نهایت جامعه و اصلاح وضعیت موجود  باشد افزود: سیستم بازرسی در وزرات ورزش و جوانان بدنبال کمال بخشی به فرد ، مجموعه و در نهایت جامعه و اصلاح وضعیت موجود است.

کامیاب با بیان اینکه  بدون کنترل هیچ تضمینی برای دستیابی به اهداف سازمانی وجود ندارد گفت:متسفانه وزارت ورزش و جوانان هنوز هم با قوانین سازمان تربیت بدنی اداره می شود که این اتفاق تعارض هایی را در اجرای برنامه سازمانی برای برخی مدیران ایجاد کرده است.

وی یکی از این تعارض ها را وجود محدودیت در ورود خیرین به حوزه ورزش دانست و افزود:امروز اگر خیری بخواهد زمین با حتی یک خودرو به ورزش هدیه دهد ما با محدودیت های قانونی در جذب این هدیه مواجه هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس باتاکید براینکه قانون باید در محدودیت های ورود خیرین به عرصه ورزش بازنگری کند افزود:بااین بازنگری پ ودر نظر گرفتن شرایط جدید بسیار یامشکلات وزرات ورزش و جوانان و ادارت کل تابعه آن در استان ها مرتفع می شود.

انتهای پیام /  101
854 کلیک ها  جمعه, 24 خرداد 1398 14:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا