برای اولین بار در کشورسامانه نرم افزاری خدمات درمانی پرشکی ورزشی راه اندازی شد

راستین آنلاین : حیدر صفرپور در خصوص سامانه جامع نرم افزاری کمیته خدمات درمانی این هیات گفت:یکی از برنامه هایی که از ابتدای حضور در هیات پزشکی ورزشی فارس در اولویت های اصلی قرار گرفت ،بررسی و ارائه راهکارهای  تسهیل ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده بود ،به نحوی که در حداقل زمان حداکثر خدمات  ارائه شودو درهمین راستا سامانه مذکور توسط کمیته آی تی (it) هیات استان طراحی و بهره برداری شد.

وی عنوان کرد:این سامانه نرم افزاری که توسط متخصصین واحد فنآوری اطلاعات هیات پزشکی ورزشی فارس برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است ،می تواند پرونده های درمانی ورزشکاران را به صورت مکانیزه محاسبه و تعرفه گیری کند.

صفرپور با اشاره به کاهش زمان محاسبه و تعرفه گیری در پرونده های خدمات درمانی توسط این سامانه ،افزود:کاهش خطای انسانی در محاسبه و تعرفه گیری دقیق توسط این نرم افزار از نکات مهم و قابل توجه ای بوده که به آن اهتمام ویژه ای شده است.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس در ادامه با بیان اینکه قابلیت صدور انواع گزارش های مورد نیاز کمیته خدمات درمان در این سامانه پیش بینی شده است، تصریح کرد: عملیات تعرفه گیری ،طیف وسیعی از خدمات درمانی با توجه به دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی در این نرم افزار قابل اجرا می باشد.

صفرپور با اشاره به اینکهدر گذشته روند محاسبه و تعرفه گیری پرونده های درمانی در این هیات به صورت دستی صورت می گرفته است ،اظهار داشت: این سامانه اکنون به صورت آزمایشی در حال اجرا می باشد و پس از طی مراحل تست و ارزیابی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است  نسخه نهایی این نرم افزار توسط ایمان متانت طراحی و برنامه نویسی شده است که این سامانه در فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران جهت اجرایی شدن در سراسر کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام /  101
1675 کلیک ها  شنبه, 06 آذر 1395 16:28
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا