مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

رقابت های آسیایی محل مناسبی برای ارزیابی عملکرد ورزش کشور است

راستین آنلاین حیدرعلی کامیاب که در دومین شورای عالی ورزش استان در سال 95 سخن می گفت،به برنامه وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن به چشم اندازمشخص شده دراسنادبالا دستی و افق 1404 اشاره کرد و گفت:درسال گذشته استان فارس به عنوان استان برتر در مسیر تحقق این برنامه توسعه ای انتخاب شده است.

وی با ارائه تحلیلی از تاریخ برگزاری مسابقات آسیایی درطول 17 دوره گذشته سهم فارس را ازلحاظ حضور ورزشکارو کسب مدال دور از شان ورزش فارس دانست و افزود:برنامه ریزی ها دراستان فارس به این سمت وسو سوق داده شده که در مسابقات آسیایی جاکارتادرسال 2018 حضور ورزشکاران این استان به لحاظ کمی و کیفی و کسب مدال پررنگ تر و تاثیرگذار تر از قبل باشد.

دبیرشورای عالی ورزش استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش به تشکیل ستاد مسابقات آسیایی 2018 اشاره کرد و افزود:برنامه ریزی ،توانمندسازی وساماندهی ،تقسیم کار و حمایت های مالی معنوی فاکتورهای لازم برای موفقیت ورزشکاران این استان دربرنامه ریزی های جهت حضور تاثیرگذاردرمسابقات جاکارتا است.

کامیاب به شناسایی 60 ورزشکارواجدشرایط برای حضوردرمسابقات آسیایی 20 18 جاکارتا درقالب رشته های مختلف ورزشی اشاره کرد و افزود:با هدف بهبودکمی و کیفی جایگاه ورزش فارس درآماروتحلیل های ورزشی کشوربا صاحبان فکرو اندیشه و متخصصان رشته های مختلف ورزشی جلسات بسیاری ترتیب داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد مجموعه تحت مدیریتش گفت:میزبانی 5 رویدادبزرگ بین المللی و51 رخدادکشوری درطول یکسال گذشته باهدف هموارسازی مسیرکسب توفیق برای ورزشکاران این استان انجام پذیرفته است.

کامیاب میزبانی اردوهای آماده سازی تیم های مختلف ورزشی در سطح ملی را یکی دیگر ازراهکارهای فراهم سازی شرایط حضورورزشکاران،مربیان و داوران استان در سطح ملی دانست و افزود:تحقق اهداف کلان سند توسعه ورزش استان بدون همکاری سایر دستگاه های استان میسیر نخواهد بود.

وی با تاکید بربه بهره برداری رسیدن بخشی از ورزشگاه بزرگ فارس ،تکمیل و توسعه زیر ساخت های ورزشی را عامل مهمی درجهت توسعه ورزش استان دانست و افزود:باتکمیل این ورزشگاه،ساخت سالن 6 هزارنفره،تجهیز و تکمیل مجموعه شهید آیت الله دستغیب وساخت یک استخر بین المللی می تواند شیراز را به عنوان یکی از میزبانان مسابقات بزرگی همچون بازی هایی آسیایی در صورت میزبانی ایران مطرح کند.

انتهای پیام /  101
1519 کلیک ها  سه شنبه, 11 آبان 1395 15:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا