عضو شورای شهر شیرازدر گفتگو با راستین آنلاین:

همه دستگاه ها باید در حمایت از ورزشکاران همت کنند

راستین آنلاین - سید کمال پاک فطرت در مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات جهانی تافیسا اندونزی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران قهرمان ، گفت: در کشور های پیشرفته و توسعه یافته حمایت از ورزشکاران قهرمان توسط اسپانسرها انجام می شود و ورزشکاران تمام تمرکزشان بر ورزش است ودغدغه مشکلات زندگی و آینده را ندارند .

رئیس شورای شهرستان شیراز با اشاره به امکانات محدود ادارات ورزش و جوانان و مشکلات اقتصادی که در حال حاضر دولت با آن دست به گریبان است، افزود: این قهرمانان متعلق به همه مردم هستند لذا هردستگاهی با توجه به امکانات و وظایفش در قبال مردم باید از آنان حمایت کنند .

پاک فطرت در خصوص حمایت شورای شهر شیراز از قهرمانان گفت: شورا با تصویب آیین نامه ای مبنای حمایت از ورزشکاران و مدال آوران در مقاطع مختلف را تعیین کرد و در اقدامی در همین راستا از مدال آوران و ورزشکاران حاضر در المپیک ریو تقدیر به عمل آورد .

این عضو شورای شهر در عین حال بر ساماندهی وضعیت حمایت از ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان ملی تاکید کرد و گفت: باید تدبیری اندیشیده شود که بخش خصوصی به این عرصه هم ورود کند تا مانند دیگر کشورها ورزشکاربتواند با خاطری آسوده به ورزش بپردازد و البته شرکت هایی که در این مسیر گام برمی دارند نیز باید به سود برسند .

یادآور می شود فهمیه کاویانی، محمد دهقانی ، علی عباسی که در مسابقات سازمان جهانی ورزش‌های همگانی( تفیسا 2016 ) که از تاریخ 14 تا 21 مهر در جاکارتای اندونزی برگزار شد، شرکت کرده و موفق به کسب عنوان شده بودند در بازگشت به شیراز مورد استقبال سید کمال پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز قرار گرفتند .

انتهای پیام /  102
1617 کلیک ها  جمعه, 23 مهر 1395 11:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا