مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز خبر داد؛

اولین پیروزی تیم فوتبال بانوان قشقایی در لیگ برتر فوتبال کشور

راستین آنلاین - روح الله نجف پور شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که باشگاه قشقایی شیراز با خرید امتیاز لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان این باشگاه را راه اندازی کرد، افزود: این تیم در اولین بازی خود به مصاف تیم لیگ برتری خیبر خرم آباد رفت و با دو گل میزبان خود را شکست داد.

وی هدف از تشکیل تیم فوتبال بانوان را توسعه باشگاه و حمایت از ورزش بانوان عنوان کرد وگفت: از مسئولین تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا این تیم لیگ برتری بتواند ازامکانات موجود مخصوص بانوان استفاده کند، زیرا تیم بانوان قشقایی نماینده استان فارس است .

در ادامه پروانه کران خسروی سر مربی تیم فوتبال یانوان قشقای با بیان اینکه زمان بسیار کمی برای تشکیل تیم داشتیم ولی توانستین در همین زمان کم نتیجه خوبی را در هفتهاول بازی های خود بگیریم .

خسروی در خصوص بازی اول تیم خود گفت: بازی اول ما با خیبر خرم آباد، نماینده استان لرستان بود که موفق شدیم این تیم را در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر شکست دهیم تا به ادامه راه امیدوار شویم .

سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی مهمترین مشکل خود را در حال حاضر نداشتن زمین برای تمرین عنوان کرد و افزود: استان فارس در فوتبال بانوان از استعداد های خوبی برخوردار است به گونه ای که در مقاطع نوجوانان و بزرگسالان در تیم ملی نمایندگانی دارد.

وی در ادامه زنندگان گل های تیمش در مصاف با خیبر خرم آباد را الهام ترکمن والهام عسکری معرفی کرد .

اوهمچنین نجمه لطیفی – سمانه رهسپار-  الهام ترکمن – الهام عسکری – مریم قدرت – ندا روستا – شقایق نوری زاد – راضیه راحمی – هانیه رحیمی – الهه کریمی  و بهار رستم را اعضاء تیم فوتبال لیگ برتری بانوان قشقایی شیراز معرفی کرد .

انتهای پیام /  102
3163 کلیک ها  شنبه, 10 مهر 1395 23:03
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا