نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز:

ازپیشنهادمدیرکل ورزش در خصوص مرحوم «گلبار نژاد»حمایت می کنیم

راستین آنلاین-مظفرمختاری با ارزنده خواندن این پیشنهادآن را درراستای ارزش نهادن به فرهنگ ایثارو و قدرشناسی دانست و افزود:زنده نگاه داشتن یاد و خاطره قهرمانانی چون گلبادی نژاد درحقیقت ادامه دادن راه آن قهرمانان  در مسیر تعالی،پیشرفت و تجلی ارزش های ناب حاکم بر فرهنگ ایثار و اخلاق پهلوانی است.

رئیس اسبق بنیادشهیدو امورایثارگران شهرستان شیراز،بابیان اینکه بهمن گلبار نژاد ازجانبازان و ورزشکاران با اخلاق استان فارس بودافزود:ن جانبازو قهرمان جهان بودن، گلبادی باعث نشد تا این قهرمان ارزنده و جانبازسرافرازدررفتارخود تغییری ایجادکند.

مختاری حرمت گذاری به مقام این جانباز را تکریم ارزش ها، خوبی ها و ایثارگری ها دانست و گفت: جانبازان جنگ تحمیلی از ذخیره های با ارزش و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندکه  ارج نهادن به آنها  وظیفه همه ما و احترام به این بزرگواران، زنده نگه داشتن ارزش های ایثار، صبر و وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهرشیراز اقتدار و پیشرفت امروز ایران اسلامی را مرهون جانفشانی ها ، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های ایثارگرانی همچون بهمن گلبادنژاددانست و افزود:باید تلاش کنیم تا عمل ما ذره ای از ایثار و فداکاری این ایثارگران را جبران کند.

مختاری ،گلبار نژادرا قهرمان دو جبهه دفاع ازآب و خاک میهن اسلامی و تلاش برای سربلندی ایران درمیادین ورزشی دانست و گفت:چگونگی درگذشت این جانباز باعث شد تا سالهای سال نام او که برای اعتلای نام کشورمان از خودگذشتگی کرده بود دراذهان باقی بماند.

وی  درپایان از مردم فارس درخواست کرد تا باحضورگسترده خود درمراسم تشییع پیکر این قهرمان جهان باردیگر قدرشناسی خود را ازنام آوران کشورشان به اثبات برسانند.

انتهای پیام /  101
1222 کلیک ها  پنج شنبه, 01 مهر 1395 09:45
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا