مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس:

تندیس «بهمن گلبارنژاد»ساخته می شود

راستین آنلاین-حیدر علی کامیاب بابیان اینکه به صورت رسمی پیشنهادنامگذاری یک خیابان درشهر شیرازرا به شورای اسلامی این شهر ارائه خواهیم کرد افزود:مرحوم گلبارنژاد در طول عمرخود در دومقطع حساس برای تعالی نام ایران اسلامی از جان خود ایثار گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه گرچه این قهرمان وزنه برداری جهان و دوچرخه سورای آسیا در مسابقات پاراالمپیک ریو به خط پایان نرسیدافزود:جان باختن گلبار نژاد دررقابتی که حاضران درآن برای مطرح شدن نام کشورشان با یکدیگر به رقابت می پردازند باعث شد تا نام کشورعزیزمان برای همیشه در تاریخ مسابقات پاراالمپیک ثبت شود.

کامیاب از برگزاری مراسم تشییع پیکرمرحوم گلبادنژادبه صورت ویژه و خاص در شیراز خبردادو گفت:برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده است تا این مراسم درحداستقبال از یک قهرمان پاراالمپیک انجام گیرد.

وی افزود:پس از مراسم رسمی استقبال از پیکر این جانباز جنگ تحمیلی، با حضور مسئولان و اقشارمختلف مردم،جانبازان و ورزشکاران استان پیکر مرحوم گلبارنژاد به خاک سپرده خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، بهمن گلبادنژادرانماداستقامت و پایداری درمقابل دردهای ناشی از مجروحیت و جانبازی دانست و گفت:از دست دادن پا در عنفوان جوانی باعث نشد تا گلبادنژاد درادامه دوران حیات خودگوشه نشینی را انتخاب کند.

کامیاب افزود:مرحوم گلبارنژادهمچون بسیاری از همسنگران دوران دفاع مقدس خود که به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند قطع عضورابرای خود محدودیت نپنداشت و ابتدا دررشته وزنه برداری و سپس در رشته دوچرخه سواری و این بار درسنگری دیگر برای کشورعزیزمان افتخار آفرینی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس زنده نگاه داشتن نام قهرمانان ملی کشور را یک فرهنگ دانست و ازشورای اسلامی شهر شیراز خواست تا باقبول وتصویب پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر نام گذاری یک خیابان بنام مرحوم گلبار نژاد درراستای زنده نگاه داشتن نام این جانباز سرافرازاقدام کنند.

انتهای پیام /  101
1694 کلیک ها  پنج شنبه, 01 مهر 1395 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا