• مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس:

ورزشگاه پارس به بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور تبدیل می شود

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:با مساعدت های وزیر ورزش و جوانان و برنامه ریزی های انجام شده با رفع نواقص و تکمیل فازهای بعدی ورزشگاه پارس،این ورزشگاه به بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

حیدر علی کامیاب در تشریح دستاورد های  دیدار روز گذشته اش با وزیر ورزش و جوانان گفت:دراین دیدار که سرپرست استانداری فارس نیز حضور داشت،ضمن اعلام قول مساعدت مقام عالی وزارت جهت تکمیل ورزشگاه پارس ،اعتباراحداث 30چمن مصنوعی مینی فوتبال در استان وکمک بلاعوض به هیات های ورزشی نیز مورد تایید وزیر ورزش و جوانان قرارگرفت.

وی بابیان اینکه ورزشگاه پارس با احداث پیاده راه سلامت،پیست اتومیبل رانی،خانه کاراته ،چندین زمین تنیس،سالن کنفرانس ،زورخانه بین المللی و... به یک دهکده ورزشی تبدیل خواهد شدافزود:با تکمیل فازهای بعدی این ورزشگاه ،شیراز به قطب ورزشی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

وی از تلاش وزرات ورزش و جوانان برای افتتاح ورزشگاه 6 هزار نفره شیراز تا پایان سال خبر داد و گفت:در دیدار اخیر با وزیر ورزش درخصوص این پروژه نیز بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و رزش و جوانان استان فارس با اشاره به نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به پروژه های بزرگی نظیر ورزشگاه شش هزار نفره شیراز افزود:وزیر درآینده ای نزدیک برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به شیراز،کازرون،ممسنی و رستم سفر خواهد کرد و از نزدیک روند تکمیل ورزشگاه شش هزارنفره را مورد نظارت قرارخواهد داد.

کامیاب با بیان اینکه این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شیراز است و قرار بوده در سال 90افتتاح و مورد بهره برداری قرا گیرد گفت:متاسفانه در گذشته پیگیری های لازم برای وقوع این رخداد انجام نشده است اما در یکی دو سال گذشته باحداکثر توان لازم برای تکمیل این ورزشگاه تلاش شده است.

وی همچنین از نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیزاماکن ورزشی کشور در سفر اخیرش به تهران خبرداد و گفت:در این نشست نیز مسائل مربوط به تعهدات این شرکت در تکمیل ورزشگاه پارس،تسریع در تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفره شیراز،تکمیل و بهره برداری از استخر استهبان و بهره برداری از چمن مصنوعی بخش خشت در شهرستان کازرون بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /  101
2184 کلیک ها  سه شنبه, 20 آذر 1397 08:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا