مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

عملکرد ساره جوانمردی در پارالمپیک ترجمان خواستن و توانستن بود

راستین آنلاین-حیدر علی کامیاب که عصر شنبه 27 اردیبهشت درمراسم استقبال از قهرمان طلایی پارالمپیک ریو درفرودگاه شیراز سخن می گفت افزود: جوانمردی با دو مدالی که در پارالمپیک ریو ازآن خود کرد رکوردی جاودانه و دست نیافتنی درورزش فارس و ایران از خود به جای گذاشت.

وی با تاکید بر این موضوع که از نگاه اداره کل ورزش و جوانان فارس ارزش مدال پاراالمپیک کمتر از المپیک نیست گفت:استقبال با شکوه مردم قدرشناس شیراز،ورزشکاران رشته های مختلف و مسئولان استانی از این بانوی قهرمان نشان دادکه این قهرمان باارزش المپیک از جایگاه ویژه ای درجامعه برخورداراست.

کامیاب سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان راحمایت از ورزش قهرمانی و گسترش ورزش همگانی در لایه های مختلف جامعه عنوان کرد و گفت:اگر به دنبال داشتن شهر و استانی شاداب و سلامت با امید به آینده هستیم چاره ای جز گسترش ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی نداریم.

کامیاب ورزش را یکی از ابزارهای مهم و اثربخش ایجاد نشاط در جامعه دانست و گفت: ورزش همگانی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کند و زمینه توسعه ورزش‌های قهرمانی را نیز فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به حضور گسترده بانوان فارس در رده های نخست ورزش کشورو در رشته های مختلف افزود:ساره جوانمردی اینک پرچمدار حرکتی است که با اهمیت دادن به آن می توان زمینه ساختن جامعه سالم را با داشتن مادرانی تندرست فراهم کرد.

کامیاب با بیان اینکه امروزه در کشورهای پیشرفته دنیا، ورزش به عنوان عاملی ضروری برای سلامتی جسمانی و روانی شناخته شده است و میزان مشارکت عمومی و زنان این کشورها در ورزش، وضعیتی به مراتب بهتر از میزان مشارکت زنان  در کشورهای جهان سوم داردافزود:برای جداکردن خود از صف کشورهای جهان سوم در مولفه هایی نظیر سلامت جسمی و روانی جامعه باید توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشیم.

انتهای پیام /  101
1626 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1395 21:41
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا