رئیس هیات کبدی استان فارس خبرداد؛

قهرماني مقتدرانه تیم کبدی بانوان فارس در گروه دوم ليگ برترکشور

عباس رضایی با بیان اینکه مسابقات لیگ برترکبدی در بخش بانوان در استان مازندران برگزارشد افزود:تیم استان فارس با ترکیب صددرصدبومی در این مسابقات شرکت کردو توانست عملکردی  فراتراز انتظار از خود به نمایش بگذارد.

وی پیروزی 59 بر 9 مقابل البرز و50بر 34 مقابل تیم قدرتمنداستان مرکزی را ازجمله نتایج خوب تیم کبدی بانوان استان فارس عنوان کرد و افزود:در مسابقه نهایی نیز تیم استان فارس توانست با ارائه یک بازی قدرتمند تیم استان تهران را بانتیجه  43 بر۷ مغلوب کند و به عنوان تیم برتر گروه به مرحله بعد صعودکند.

رئیس هیات کبدی استان فارس از  سعیده جعفری ،مرضیه جباره ،مریم زارع ،مژده چپوبی ،مریم اخلاق پور ،میترا شاهپرست ،افروز رمضانیان ،شکیلا زارع، حدیث پارسایی، شیما قبادپور ، زهرا حسینی خواه و فاطمه آرمون به عنوان بازیکنان تیم بانوان کبدی استان و مریم رهنما به عنوان سرپرست ، فاطمه رنجبر سرمربی تیم، مریم فلاحتی ولیلا حاجی زاده نیزبه عنوان داور اعزامی به این  مسابقات یاد کرد و گفت: فاطمه رنجبر نيزبه عنوان نفر دوم هیات ژولی ليگ برتر در این مسابقات انتخاب وکمیته فنی و داوران را همراهی می کرد.

رضایی با تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های همه جانبه از این رشته شاهد روزهای بهتری برای ورزش کبدی در استان فارس باشیم.

unnamedتیم کبدی بانوان استان فارس

انتهای پیام /  101
3646 کلیک ها  شنبه, 20 شهریور 1395 01:45
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا