دبیران ورزش فارس مربی ورزش کبدی می شوند

راستین آنلاین:رئيس هیات کبدی استان فارس گفت:با هدف توسعه ورزش کبدی دبیران  ورزش  این استان درکلاس های مربیگری این رشته ورزشی کبدی شرکت می کنند.

عباس رضایی که در مراسم افتتاحیه اولین دوره کلاس مربیگری درجه 3 ویژه دبیران ورزش استان فارس سخن می گفت به انعقاد تفاهم نامه فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران با وزارت ورزش اشاره کرد و افزود: آموزش مهمترین راهبرد توسعه ورزش کبدی است.

وی با بیان اینکه پس از انعقاد این تفاهم نامه با برگزاری این کلاس استان فارس اولین استان و استان پیشرو درتوسعه ورزش کبدی در مدارس لقب گرفته است افزود: پرورش مربیان و معلمان توانمند و با دانش نقطه عطفی در راستای توسعه این ورزش در زمینه همگانی و قهرمانی و کسب افتخارات بیش از پیش  قهرمانان خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کبدی افزود:توسعه ورزش در مدارس می تواند جامعه را به سمت سالمتر شدن سوق دهد.

گفتنی دراین کلاس که 40تن از دبیران ورزش استان درآن شرکت کرده اند ،عبدالکریم فرهمند و زهره تربتی نژاد ، دو تن ازمدرسین فدراسیون کبدی  بمدت 4  روز بصورت تئوری و عملی  جدیدترین قواعد و مقررات ورزش کبدی را آموزش می دهند.

انتهای پیام /  101
2769 کلیک ها  جمعه, 26 بهمن 1397 07:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا